2018 Account manager wanted

La ce să te aștepți?

  • Un cadru pentru dezvoltare personală și învățare continuă în domeniile pe care le iubești. Din programul de lucru, circa 20% este pentru dezvoltarea ta personală.
  • Know-how de la unii dintre cei mai buni specialiști din branșă. Dorința ta de a afla lucruri noi va întâlni întotdeauna interesul nostru de a discuta despre ultimele tendințe și instrumente în domeniu și de a crește împreună.
  • Un salariu bun care crește în funcție de performanță și experiență. La acesta, adaugă bonusări lunare.
  • Un mediu de lucru plăcut, relaxant. Avem un birou plin de culoare și viață, aflat chiar în liniștitul cartier Cotroceni, dar poți alege două zile în fiecare lună în care să ai mai mult chef să lucrezi de la mare sau de la munte (noi îi spunem “remote day”).
  • Un colectiv tânăr și dinamic și nu neapărat pentru că fac Dynamic Remarketing. Suntem o gașcă alături de care ieși regulat în oraș, o data pe lună avem “games night” și ne întâlnim la tenis, bowling, biliard ș.a., iar uneori gătim cu toții seara pentru a servi masa împreună a doua zi.  

Cum să fii? Fii tu, în primul rând, cel care ești acum.

Nu te „stresa” că trebuie să te mulezi pe job, ci hai să vedem împreună dacă avem cea mai bună compatibilitate.

Este important să înțelegi ce nevoi au cei pe care îi vei ajuta.

Să știi să asculți și să comunici. E nevoie să te integrezi și să faci parte din echipă, să fii receptiv, să îți placă să vorbești și să socializezi.

Spune-ne că ai gestionat relația cu clienți din e-commerce. Spune-ne că știi câțiva business owneri pe care i-ai ajutat să înțeleagă cum pot să își promoveze afacerea online.

De asemenea am mai vrea să exersezi un simț al echilibrului și corectitudinii în gestionarea conflictelor întâlnite. Să stabilești relații pe termen lung cu partenerii, clienții, furnizorii, beneficiarii și finanțatorii proiectelor.

Să redactezi rapoarte de etapă, trimestriale și de evaluare a impactului proiectelor.

Să propui strategii de promovare și să identifici evenimente de promovare ce aduc beneficii de imagine și nu numai brandurilor pe care le vei gestiona.

E important să fi făcut primii pași în promovarea online și să vrei să îți îmbunătățești cunoștințele într-o agenție specializată.

Să fii deschis către învățarea și asimilarea de noi cunoștințe, meticulos și ordonat ca un neurochirurg, curios și pasionat ca un explorator.

Să observi, analizezi și re-evaluezi constant prioritățile, să ai o gândire flexibilă care să-ți permită adaptabilitatea la orice situație (aici comparația la îndemână e “ca peștele în apă”).

Pe lângă colegii seniori care te vor îndruma, dorința ta de evoluție și perfecționare profesională va fi un mare plus. Roadele acestor plusuri le vei culege tot tu, cât timp ne sincronizăm în acțiuni. Îți oferim și claritate în ceea ce privește responsabilitățile pe care le vei avea.

„Șapte ani de-acasă” e un minim necesar pentru amabilitatea necesară în domeniu. Ca să reușești zi de zi în comunicare e nevoie de o gândire pozitivă și o personalitate energică.

„Super-apreciate” sunt capacitatea de a lucra sub presiune, cu dead-line-uri și check-points, eficiență în identificarea și țintirea pieței și atingerea obiectivelor propuse.

Nu a refuzat nimeni un training și nici nu ar trebui să fii tu primul, dacă îți pasă de evoluția ta. Ne plac colegii disponibili să participe în astfel de traininguri și cu o capacitate rapidă de învățare și asimilare.

Ești o persoană atentă la detalii, capabilă de concentrare, organizată, deschisă spre învățare și căreia îi place disciplina? Vezi un om, îi înțelegi dorințele, știi ce caută și cum îl poți ajuta? Dacă da, dorim sincer să ne cunoaștem.

 

Foarte important de avut:

– 1 – 2 ani experiență în client service

– Cunoștințe și certificări specifice, minim, dar nu limitate la:

    • Adwords Fundamentals, Search Advertising,
    • Display Advertising, Video Advertising,
    • Mobile Advertising și Shopping Advertising
    • Google Analytics Individual Qualification
    • Facebook Blueprint Certification

– Cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Power Point minim)

– Să lucrezi deja cu calendare (Google sau Outlook), cu Google Drive, cu Dropbox

 

Pe cine nu căutăm?

  • leneșii cronici și negativiștii;
  • atotcunoscătorii (cei care cred deja că știu tot);
  • cei care încearcă 5 ore să rezolve ceva ce ar dura 5 minute dacă ar cere ajutorul;
  • cei care “ascund lucrurile sub preș” (când nu există nici măcar o soacră prin preajmă!).

 

Trimite CV-ul prin formularul de mai jos și determină-ne să-ți facem oferta de angajare.

Formular CV

Încarcă CV-ul tău în format .doc, .docx sau .pdf

Leave a Reply

Your email address will not be published.