3 moduri prin care Facebook Automatic Rules te ajută să economisești timp în gestionarea campaniilor tale

Spre sfârșitul anului trecut, opțiunea Automatic Rules a început să apară în conturile clienților noștri. Pentru că ne bucură foarte mult orice funcționalitate pe care Facebook o lansează, am testat Automatic Rules și am găsit 3 moduri prin care aceasta te poate ajuta să economisești timp în gestionarea campaniilor tale.

Pentru început, Automatic Rules (reguli automatizate) este o funcție introdusă pentru prima dată la sfârșitul lunii septembrie 2016 și implică o serie de acțiuni ce pot fi presetate în campaniile desfășurate pe Facebook.

O regulă automatizată poate fi aplicată unei campanii, unui ad, unui ad set și, de asemenea, se poate activa pe toate campaniile pe care le desfășori pe Facebook. Valorile cu care poți opera în setarea unei reguli automatizate sunt “is greater than,” “is smaller than,” “is between,” or “is not between” și se aplică următorilor parametri:

  • Cost Per Add to Cart (Facebook Pixel)
  • Cost Per App Install
  • Cost Per Initiate Checkout (Facebook Pixel)
  • Cost Per Purchase (Facebook Pixel)
  • Cost Per Click (Link)
  • Cost Per Result
  • Results
  • Cost Per Lead (Facebook Pixel)
  • Cost Per Add Payment Info (Facebook Pixel)
  • Cost Per Complete Registration (Facebook Pixel)
  • Frequency
  • Impressions
  • Lifetime Spent
  • CPM (Cost Per 1,000 Impressions)
  • Reach
  • Daily Spent

Așadar, Facebook ne oferă foarte multă flexibilitate în automatizarea campaniilor. Noi am găsit 3 scenarii în care Automatic Rules ne ajută foarte mult.

Uniformizarea afișărilor pe diferite reclame

Să presupunem că rulăm mai multe anunțuri cu același obiectiv (goal), dar cu texte și bannere diferite. Prin noua funcție lansată de Facebook, putem solicita oprirea automată a anunțurilor, după atingerea unui anumit număr de afișări.

Facebook optimizează automat afișarea anunțurilor dintr-un ad set, astfel încât să fie afișat mai des cel care performează mai bine (click-uri, acțiuni etc). Prin regulile automatizate, putem opri un anunț care a strâns mai multe afișări pentru a le lăsa și pe celelalte să beneficieze de vizibilitate, uniformizând astfel afișările la nivel de anunțuri.

O astfel de măsură duce la o mai bună cunoaștere a reclamelor care livrează rezultatul dorit, fie că vorbim de afișări, click-uri sau conversii.

Adwords Frequency Capping în versiunea Facebook

La fel ca în cazul “banner blindness”, afișările dese pot aduce mai multe probleme decât avantaje, așa că regulile automatizate sunt binevenite.

Putem seta o regulă ce oprește anunțurile când acestea ating un număr prea mare de afișări într-un anumit interval de timp (ex: de 3 ori pe zi pentru același utilizator).

Ținerea sub control a raportului cost/result

Controlarea investiției unui anunț, grup de anunțuri sau a unei campanii este extrem de importantă, mai ales în cazul bugetelor limitate. Prin utilizarea regulilor automatizate, o campanie se poate opri automat atunci când cost/obiectivul campaniei depășește un anumit prag.

Acestea sunt doar trei exemple pe care noi le găsim extrem de utile, însă flexibilitatea este mult mai mare. Prin introducerea Automated Rules, Facebook vine în ajutorul agențiilor care doresc să reducă din overspending (cheltuirea suplimentară).

Ai încercat Facebook Automated Rules? Cum te-a ajutat noua funcție sau cum crezi că te poate ajuta?

Tagged under:

Leave a Reply

Your email address will not be published.