7 moduri prin care îți protejezi investiția

By Latest Leave a comment

Probabil că te întrebi ce e cu imaginea de mai sus pe un site al unei agenții de Pay Per Click Marketing. Well, fiindcă sărbătorim iubirea, este important să ne gândim la partea safe a acesteia. Și, la fel ca în dragoste, siguranța în business este pe același loc cu pasiunea pe care o investești. Așa că, în următoarele rânduri, vei vedea 7 moduri prin care îți protejezi investiția. Valentine’s Day edition 🙂

Hotărăște cine e Făt Frumos sau Ileana Cosânzeana

Sufletul pereche nu pică din cer, la fel se întâmplă și cu clienții potriviți unei agenții de digital marketing. De aceea, “vreau să fie atât de înalt” și “vreau să aibă ochii de culoarea X și părul de culoarea Y”, “să îi placă muzica de genul Z” nu sunt altceva decât marketing personas.

Dacă tu știi ce anume cauți într-un client sau într-o agenție, ai șanse mult mai mari ca acesta să ajungă mai repede lângă tine.

Ce alte lucruri îi plac sortitului / sortitei?

Ok, ați ajuns în aceeași cameră și știți informațiile de bază. Însă nu te gândi că poți schimba statusuri de relație pe Facebook sau, în cazul nostru, să scoți draft-ul de contract. Cele mai bune relații, fie că sunt personale, fie profesionale, devin stabile și sănătoase în urma cunoașterii partenerului.

Așadar, înainte de a porni la drum, asigură-te că înțelegi ce anume dorește de la tine. Trafic, vizibilitate, conversii, instalări de aplicații, atenția ta necondiționată (cu alte cuvinte, consultanță dedicată), trebuie să ai toate aceste detalii lămurite înainte de a bate palma.

Ține cont de concurență

Încă o dată: dacă ți-a călcat pragul, nu înseamnă că va rămâne pentru totdeauna cu tine. Sunt atâtea proverbe despre alternative sentimentale care se potrivesc și în lumea marketing-ului digital, încât mai bine trecem direct la subiect.

Felul în care răspunzi la problemele pe care le ridică un potențial client poate face diferența dintre un contract semnat și vizitarea altei agenții. De asemenea, felul în care ridici probleme agenției tale poate influența durata și calitatea unei relații.

Interpretează și acționează în consecință

Primele întâlniri sunt întotdeauna pline de informații noi pentru fiecare dintre părți. Potențialul client află mai multe despre tine, tu descoperi cu ce probleme se confruntă. Ai soluția pentru problema respectivă? Ce rezultate sunt așteptate? Ce alte cereri pot să apară ca urmare a unei colaborări?

Sunt informații pe care trebuie neapărat să le afli de la prima întâlnire, în urma cărora să acționezi în consecință.

Folosește-te de detalii

Dacă ești pe aceeași lungime de undă cu sortitul sau sortita despre care am adus aminte la al doilea punct, atunci detaliile pot să arate că dedicarea este pe masa viitoarei relații.

La fel ca într-o relație, “vedem noi cum facem” nu inspiră prea multă încredere, așa că folosește-te de detalii ori de câte ori ai ocazia. Numai să ai grijă să nu folosești detalii pe subiecte care nu sunt de interes. Până la urmă, nimeni nu vrea să știe ce imprimantă awesome ai acasă. Sau la birou.

Fă-l /fă-o să se simtă special / specială

Nu e nevoie de gesturi mari. Ați fi surprinși să descoperiți cât de eficient este un “mulțumesc”. Valabil pentru ambele tipuri de relații.

Comunicarea constantă este iarăși un mare plus pe care trebuie să vi-l însușiți. De acolo poți descoperi nevoi care apar pe parcursul relației și, implicit, pe care le poți rezolva repede.

Nu forța o relație

Chiar dacă totul este minunat, este foarte posibil ca un client să nu fie pregătit să facă acest mare pas. Fie că nu a ajuns la maturitatea financiară cât să bugeteze serviciile pe care le oferi, fie că nu are nevoie de acestea, este important să nu forțezi o relație.

În schimb, poți construi o relație bazată pe comunicare, ce va aduce în viitor contractul pe care îl dorești.

Noi credem că aceștia sunt primii pași prin care poți proteja investiția. Mai mult, credem că sfaturile de mai sus se aplică atât în business, cât și în viața personală.

 

Tagged under:

Leave a Reply

Your email address will not be published.