Actualizări: PPC Marketing – Iulie 2015

Salut! Acest articol face parte dintr-o serie “ongoing”, cum ar spune englezul, de articole în care vom vorbi despre actualizări în PPC Marketing. Ce înseamnă acest lucru? În fiecare lună va apărea un nou articol dedicat actualizărilor făcute în platformele pe care noi le folosim la WebDigital pentru campaniile de PPC Marketing, cu precădere Google AdWords și Facebook Business Manager.

Dacă mai știi și alte noutăți pe care crezi că ar fi bine să le adăugăm, te rugăm să ne spui în comentarii. 🙂

YOUTUBE ADS: TrueView In-Stream billing

Pe data de 08 iunie 2015 s-a introdus o nouă metodă de facturare pentru TrueView In-Stream.

Până acum se factura atunci când un utilizator urmărea 30 de secunde dintr-un video (sau toată durata video-ului dacă acesta era mai scurt de 30 de secunde). Odată cu această actualizare se va plăti și orice click pe un infocard, pe call-to-actions overlays sau pe orice alte link-uri promoționale, care până acum erau gratuite.

Pentru mai multe detalii, citește aici.

GOOGLE ADWORDS: Două tool-uri interesante

Pe data de 13 iulie 2015 Google Adwords a lansat două tool-uri foarte interesante pentru două tipuri de bidding automat: Target CPA și Target ROAS. Aceste tool-uri sunt:

  1. Target CPA Simulator: Acest tool vine în ajutorul nostru prin estimarea impactului asupra conversiilor odată ce vei schimba Target CPA. Acest lucru este posibil prin simularea unor bid-uri diferite, crescând sau micșorând Target CPA pentru a obține o estimare pentru cât trafic, cost, click-uri și conversii vei obține pentru fiecare bid în parte. Acest tool își ia informațiile din rezultatele campaniilor din ultimele 7 zile.
  1. Target Opt-in Recommandations:  Atunci când selectezi pentru prima dată strategiile de bidding automat, acest tool îți recomandă o serie de sugestii de bid-uri pentru: Target CPA sau Target ROAS, pentru a te ajuta să menții performanța acestora. Aceste recomandări sunt extrase din istoricul campaniilor din ultimele două săptămâni privind rezultatele CPA și ROAS.

Atât Target CPA Simulator, cât și Target Opt-in Recommandations oferă sugestii pentru strategiile de bidding automat.

FACEBOOK ADS: Custom Audience Pixel

Facebook a anunțat introducerea unei noi variante a pixelului de retargeting. Acest pixel va îngloba ambii pixeli folosiți anterior de Facebook – Conversion Pixel și Remarketing Pixel – și va oferi posibilitatea advertiserilor de a măsura și optimiza indicatorii de performanță pentru a favoriza conversiile și construi audiențe personalizate, toate sub un singur pixel.

Pentru mai multe detalii, citește articolul lui Ștefan de aici: Spotlight: Custom Audience Pixel pentru Facebook.

Tagged under:

Leave a Reply

Your email address will not be published.