Actualizări: PPC Marketing – Iunie 2015

Salut! Acest articol face parte dintr-o serie “ongoing”, cum ar spune englezul, de articole în care vom vorbi despre actualizări în PPC Marketing. Ce înseamnă acest lucru? În fiecare lună va apărea un nou articol dedicat actualizărilor făcute în platformele pe care noi le folosim la WebDigital pentru campaniile de PPC Marketing, cu precădere Google AdWords și Facebook Business Manager.

Dacă mai știi și alte noutăți pe care crezi că ar fi bine să le adăugăm, te rugăm să ne spui în comentarii. 🙂

GOOGLE TAG MANAGER: Interfață nouă

Noua interfață a Google Tag Manager este concepută pentru a lucra mai eficient și mai intuitiv. Are un design mai curat, dar și mai colorat.

Navigarea în noul Google Tag Manager este acum asemănătoare cu cea din Google Analytics, navigarea la nivel de conturi și de containere fiind acum mai simplă.

Unele denumiri au fost schimbate:

  • Regulile (rules) au fost redenumite în declanșatoare (triggers)
  • Macro-urile (macros) au fost redemunite în variabile (variables)

Acum:

  • Fiecare declanșator are asignat un event (cum ar fi o vizualizare a unei pagini sau un click pe un link)
  • Există o categorie nouă de variabile denumită “variabile incorporate” (built-in variables). Rolul acestora este de a se ocupa de cele mai comune necesități.

Pentru mai multe detalii citește aici: http://j.mp/1JTxIjD

tag manager

GOOGLE ADWORDS MCC: Raport nou în secțiunea de facturare

Beneficii raport:

  • Poți observa foarte repede dacă un client are probleme de facturare
  • Poți să urmărești procentul din bugetul consumat până la ”spend cap”
  • Poți vedea bugetul zilnic total

MCC

 

FACEBOOK ADS: Afișare Standard vs. Accelerated

Facebook a introdus opțiunea de afișare standard vs. accelerated, opțiune similară cu cea pe care o putem găsi deja în Google AdWords.

Funcționalități:

  • Dacă selectezi opțiunea standard, anunțurile vor fi afișate pe tot parcursul zilei
  • Dacă selectezi opțiunea accelerated, anunțurile vor fi afișate mai des (mai agresiv) până la atingerea bugetului stabilit

Facebook standard vs accelerated

Tagged under:

Leave a Reply

Your email address will not be published.