Advanced retargeting – o componentă vitală a oricărei strategii de publicitate online

Campaniile de retargeting sunt o componentă vitală a oricărei strategii de Facebook Advertising. Te ajută să te afișezi unui public cald, care a făcut deja cunoștință cu brandul tău.

Printr-o segmentare corectă a audiențelor, utilizatorii catalogați drept prospecți pot deveni lead-uri calificate și, cu ajutorul unui mesaj bine calibrat, clienți.

În cazul în care nu investești în retargeting, ei bine, cred că e momentul sa îți recalibrezi strategia de marketing online. Pornește cu audiențe generale și, treptat, dezvoltă audiențe segmentate.

Investești în retargeting, dar folosești audiențe generale (all users) care au interacționat cu business-ul tău în ultimele 30 de zile? E un pas în direcția potrivită, dar cu siguranță poți face mai mult!

Mai jos vom trece în revistă 5 tipuri de audiențe de retargeting avansate pe care le poți implementa în strategia ta de Facebook Ads.

Audiențe cu utilizatorii care au dat Interested/Going la un eveniment creat din Pagina ta de Facebook

Ai creat un eveniment și ai strâns deja un grup de participanți? Salvează acea audiență, foarte posibil să fie interesați și de alte evenimente viitoare!

Cum creăm o astfel de audiență?

  • Alegem Custom Audience – Engagement – Event
  • Alegem evenimentul
  • Selectăm People who responded Going or Interested

 

Audiențe formate din utilizatorii care au vizitat o anumită categorie de produs din site și ulterior au luat o acțiune de interes

O astfel de audiență este utilă pentru a califica utilizatorii în vederea unui campanii de Retargeting care să închidă funnelul de conversie. Știm despre acei utilizatori că au vizitat o categorie specifică din site și și-au exprimat interesul. Un mesaj bine calibrat alături de un suport grafic bine inspirat îi poate transforma în clienți.

 

Cum creăm o astfel de audiență?

  • Se vor folosi condiții multiple cu operatorul AND, asemănătoare exemplului de mai jos

  • În exemplu de mai sus, acțiunea de interes este vizita pe pagina de Contact.
  • Avem condiția 1 cu cei care au vizitat o categorie de produse și condiția 2 cu cei care au ajuns pe pagina de interes pentru noi. Astfel vom avea o audiență bine definită cu utilizatorii care au îndeplinit ambele condiții.
  • Se pot face combinații și între audiențe setate pe destination și un Pixel event setat în site. De exemplu, cei care au ajuns pe o categorie de produse și ulterior au declanșat un event (adăugare în coș, achiziție).

 

Audiențe de Time on Site specifice anumitor categorii din site

Sunt audiențe formate din utilizatorii care au petrecut cel mai mult timp pe o anumită categorie de produse din site. Ne adresăm astfel acelor useri calificați, care au exprimat un interes accentuat față de produsul nostru.

Cum creăm o astfel de audiență?

  • se creează asemănător unei audiențe de time on site
  • se selectează +Select specific webpages

Audiențe specifice anumitor categorii de produse pe care un user le-a vizitat de minim 2 ori

Asemănătoare audienței anterioare, și aici vizăm acei utilizatori calificați care și-au exprimat un interes accentuat față de produsul nostru. Sunt de asemenea utile în situația în care vrem să filtrăm acei utilizatori care au făcut bounce.

Cum creăm o astfel de audiență?

  • Se selecteză People who visited specific webpages
  • Se selectează Further refine by – Frequency + 2

 

Audiențe cu utilizatorii care au finalizat comenzi de o valoare minimă

Sunt formate din acei utilizatori care au declanșat un event Facebook care conținea și un parametru de valoare. Acest event poate fi de View Content (acei utilizatori care au văzut produse în valoare de minim X RON), Add to Cart (acei utilizatori care au adăugat produse în valoare de minim X Ron în coș), Purchase (care au comandat produse în valoare de minim X Ron) ș.a.m.d.

Un gând de final. Orice strategie de retargeting trebuie sa fie cuplată cu o campanie de a aduce utilizatori noi în site, utilizatori de valoare. Avantajul este că cele două tipuri de strategii – Retargeting și New Target se pot ajuta reciproc prin dezvoltarea de audiențe de lookalike în baza celor de Retargeting. Așadar, un pont: dezvoltă audiențe de lookalike după audiențele de Retargeting prezentate mai sus.

 

Te-am încurajat să experimentezi? Spor la treabă!
Ai altceva mai productiv de făcut și vrei să aplicăm noi cunoștințele acestea în contul tău?
Contactează-ne acum!

Leave a Reply

Your email address will not be published.