X
    Categories: Evenimente Marketing Online

Când vorbim despre know-how marca Webstock 2015…

Unul dintre cele mai așteptate evenimente din comunitatea online, organizat de Evensys în parteneriat cu Vodafone, s-a desfășurat la JW Marriott Grand Hotel. Webstock 2015  și-a strâns anul acesta, la cea de-a 8-a ediție, o mulțime de specialiști și entuziaști din domeniul “online”, pentru o incursiune în lumea “social media” și nu numai.

De la întâlniri interactive despre tendințele actuale din “social media” și până la discuții despre comunicare, promovare online și bune practici, speaker-ii Webstock au deschis multe dezbateri-uri pentru comunitate, antrenând pe toată lumea în conversații care mai de care mai interesante.

În plus, Gala Premiilor Webstock, ajunsă la cea de-a 7-a ediție, a premiat și anul acesta cele mai creative și inedite campanii din “social media”, produse la noi în țara în ultimul an.

WebDigital a fost reprezentat și anul acesta de Ionuț Munteanutrainer și managing partner, care a împărtășit ca speaker la conferință din know-how-ul său profesioniștilor și celor interesați de promovare online prin soluții inteligente.

În sesiunea “How-To”, care a început la orele 14.30, s-a vorbit despre “Blog Promotion”. Si lângă temele abordate de ceilalți speakeri, dintre care amintim: promovarea articolelor pe Facebook, puterea conținutului video în era digitală și comunicarea unui conținut de calitate prin intermediul social media, Ionuț a decis să deschidă discuția cu publicul printr-un joc de imaginație: “Cum ar fi internetul doar cu lucrurile de care aveți nevoie?”.

Cu un spirit deschis si o atitudine prietenoasă, si-a încântat audiența vorbind despre “trafic” jucându-se cu noțiunile de Google Analytics, marketing online, comunitatea unui blog, remarketing, segmentarea comportamentală, noțiunea de “brand” și o mulțime de alte subiecte relevante pentru cei prezenți în sală.

Ascultând cu atenție discursul, audiența a primit lucruri folositoare și a interacționat natural cu Ionuț, ca într-o discuție informală la o cafea.

Aici puteti viziona inregistrarile tuturor sesiunilor din cadrul Webstock 2015. 

La finalul unei zilei pline de “insight”-uri și noutati aflate în cadrul workshop-urilor, a venit și timpul premierii.

Într-o lume plină de proiecte creative, recunoaștem meritele acelora care se deosebesc de restul. Dintre cele 12 categorii prezente în cadrul galei, Ionuț Munteanu a avut deosebita plăcere de a acorda premiul primei categorii, cea de Publishing. Felicitări tuturor câştigătorilor, a căror listă completă o găsiţi şi aici.

Participarea WebDigital la Webstock dorește să aducă în prim plan deschiderea noastră de a împărtăși din “know-how”-ul dobândit în domeniul PPC Marketing-ului, contribuind astfel la formarea unui nou val de specialiști în social media și mediul online.

Ne bucurăm să vedem cât de mult creşte acest eveniment de la an la an, în termeni de audienţă, impact, maturitatea subiectelor discutate şi le mulţumim tuturor celor care au apreciat contribuţia noastră.

Câteva impresii de la eveniment găsiţi și în aceste articole scrise de către:

Radu Dumitru – nwradu.ro

Mihai Vasilescu – mihaivasilescublog.ro

Alex Ciucă – hoinaru.ro

Zoso – zoso.ro

Sperăm că Webstock a fost și pentru voi o sesiune plăcută de acumulare a unor cunostințe noi, pe lângă oportunitatea de a cunoaște oameni care mai de care mai interesanți din mediul online. Pe data viitoare!

Alina Ciotârnel :Alina se ocupă de marketing şi comunicare în WebDigital. Vine la pachet cu o pasiune pentru sporturi, în special Ultimate Frisbee şi pentru marketing online, în special social media.