Crește influența BlueAlliance în Europa

BlueAlliance, asociația de agenții independente de digital marketing, validate și de către Google prin statutul de  Google Premier Partner, și-a mărit numărul de parteneri din zona Europei Centrale și de Est la 13.

Astfel va fi mărită și sfera de influență a afacerilor care colaborează cu aceste agenții. BlueAlliance a fost creată pentru a ajuta clienții agențiilor să își îndeplinească obiectivele împreună cu progresul și expansiunea pe piața Europei Centrale și a Europei de Est, folosindu-se de cunoștințe specifice fiecărei țări.

Astfel că, dacă ai o afacere și ai nevoie extensivă de competență locală, poți să alegi acum să te promovezi în zona Europei Centrale și de Est fără a aplica o politică superficială de traducere a unei limbi principale de comunicare ci prin localizare și comunicare adaptată valorilor și culturii locale pe piața pe care te promovezi.

În 5 și 6 martie 2018 am organizat a doua întâlnire a organizației, în capitala Ungariei, Budapesta. Această întâlnire vine după momentul în care a fost semnat acordul ce a stat la baza formării parteneriatului BlueAlliance în timpul workshop-ului de schimb de experiență și cunoștințe ce a avut loc la sediul Bluerank din Polonia, la sfârșitul lunii august 2017.

Sub deviza “United We Click”, WebDigital împreună cu celelalte 8 agenții Google Premier Partner din regiunea CEE am ales bordul director, care îl are președinte pe Zbigniew Nowicki (Bluerank) și am salutat aderare noilor agenții în asociație: Dinetix (Slovenia), Fragile Media (Cehia), GoClick (Slovenia) și GoUp (Slovacia).

Membrii au luat hotărâri în legătură cu acțiunile lor viitoare astfel încât expansiunea la nivel european a clienților care apelează la ei să fie cât mai ușoară. Agențiile se vor concentra pe o comunicare internă cât mai eficientă și schimburi de experiență cât mai utile.

Este încă un moment important și pentru WebDigital, deoarece printre membrii bordului director se află și Ionuț Radu Munteanu, managing partener WebDigital.

Organizată în clădirea Google Grounds, întâlnirea i-a avut ca participanți și pe reprezentanții Google pentru Europa Centrală și de Est. Oportunitățile vor fi prezentate clienților agențiilor partenere cât mai rapid, printre ele numărându-se îndepărtarea barierelor lingvistice și geografice din calea expansiunii afacerilor e-commerce.

De reținut este că dacă ai o afacere pe care dorești să o extinzi în mai multe țări europene dar ai greutăți în a-ți calibra planul de marketing, comunicarea și cel mai mult identificarea unor parteneri serioși, ne poți contacta și vom facilita lansarea campaniilor tale.

Vei discuta cu membri ai BlueAlliance, asociația de agenții care perfecționează online marketing-ul fără frontiere. WebDigital te va sprijini în acest demers.

Află de aici mai multe despre primii pași ai BlueAlliance.

 

 

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.