De ce trebuie să vă bucurați pentru apariția Facebook Extended Dynamic Ads

După ce Facebook a îmbunătățit considerabil funcționalitatea Conversion Pixel, subiect despre care am povestit într-un articol anterior, începutul anului ne oferă noi opțiuni pentru promovarea prin Dynamic Ads. Drept urmare, am analizat modul în care acestea avantajează micii proprietari de business-uri online. Iată de ce trebuie să vă bucurați pentru apariția Facebook Extended Dynamic Ads.

Dynamic Ads sau reclamele dinamice au rolul de a pune utilizatorul Facebook în contact cu produsele sau serviciile unui business, în urma interacțiunii pe care acesta l-a avut cu brand-ul despectiv. O vizită pe website marchează utilizatorul ca fiind interesat de produsele, serviciile sau informațiile acestuia și îl adaugă pe acesta în lista celor vizați de campania de reclame dinamice.

Dynamic Ads reprezintă o bună metodă de a rămâne în atenția utilizatorului Facebook, însă acest tip de campanie avantaja până acum website-urile cu trafic mare. Business-urile mici erau nevoite să investească în campanii de atragere a vizitatorilor pe site, apoi în cele de tipul Dynamic Ads. Prin implementarea Extended Dynamic Ads, Facebook urmărește mărirea audiențelor pentru business-urile cu trafic limitat, pe baza preferințelor utilizatorilor rețelei sociale.

Astfel, Facebook se va folosi de acțiuni precum Like-uri, click-uri pe reclame și vizite pe alte website-uri pentru a determina preferințele unui utilizator și, implicit, pentru a le promova aceleași categorii de produse și servicii comercializate și de alte business-uri.

“De exemplu, dacă cineva a căutat mobilă pe mai multe website-uri, Facebook poate deduce că această persoană este interesată de achiziția unei canapele și că poate fi o țintă bună pentru o reclamă dinamică la mobilă”

Informația esențială din citatul de mai sus este “mai multe website-uri”, ceea ce implică faptul că utilizatorul nu trebuie să intre pe website-ul unui business anume, pentru ca acesta din urmă să îi ofere reclame dinamice.

“Ideea generală e că reclamele dinamice, până acum folosite în general pentru remarketing, încep să devină mult mai performante în a prezice interesul prin a permite advertiserilor să folosească mai multe instrumente de targetare: like-uri, click-uri pe reclame, și activități din afara Facebook, precum vizita pe websiter-uri.”

Noile funcții pentru reclamele dinamice au devenit disponibile pentru un grup restrâns de advertiseri din America de Nord și urmează să fie activate treptat în restul teritoriilor în lunile următoare.

Vrem să aflăm părerea voastră în legătură cu Facebook Extended Dynamic Ads. Credeți că va avantaja mai mult business-urile de mici dimensiuni sau și marile website-uri de e-commerce pot profita de pe urma acestor îmbunătățiri?

via

Tagged under:

1 Comment

  • Dan Popescu Reply

    Este o idee buna in principiu. Eu de exemplu, sunt interesat in gasirea unor pantofi de sport (sneakers-i) performanți, am cautat mult si cu proaste rezultate, ori erau falsuri chinezesti de proasta factura ori frebuia sa astepti o luna pana veneau din US cu plata in avans.

Leave a Reply

Your email address will not be published.