Interfața Google Ads Beta și opțiunile ei

Dat fiind faptul că vom fi nevoiți să migrăm la interfața nouă Google Ads, să vedem și opțiunile pe care le avem disponibile. Interfața Beta oferă prin Auction Insights și audiențele bazate pe Custom Intent o apropiere față de comportamentul userilor în site.

1. Google Ads Auction Insights

Ce este raportul de Auction Insights din Interfața Beta ?

Este un raport prin intermediul căruia poți compara performanța anunțurilor tale cu performanța concurenței și este valabil doar pentru campaniile de Search și Shopping.

Ce fel de statistici sunt valabile?
Raportul pentru campaniile Search folosește 6 indicatori precum: impression share, average position, overlap rate, position above rate, top of page rate și outranking share. Poți genera un astfel de raport pentru unul sau mai multe cuvinte cheie, ad grup-uri sau campanii active pe perioada de timp selectată.

Raportul pentru campaniile Shopping folosește 3 indicatori pentru statistici: impression share, overlap rate și outranking share. Similar celui de mai sus, poate fi generat pentru ad grup-uri și campanii, iar ambele rapoarte pot fi segmentate pe bază de timp și device.
Toți acești indicatori sunt raportați la concurență, iar astfel poți vedea mai ușor unde te afli pe piață.

Ceea ce trebuie reținut aici este faptul că acest raport pune la dispoziție informații ale altor agenți de publicitate care participă la aceleași licitații ca și tine, dar nu garantează și existența unor setări similare. Totodată, te vei bucura să știi faptul că informațiile tale rămân confidențiale.

O altă utilitate a acestui grafic este acela de a vedea dacă competitorii alături de care te afișezi sunt din aceeași industrie ca și tine. Prin urmare, poți observa dacă anunțurile tale sunt sau nu relevante pentru industria în care activezi. Astfel, dacă vinzi spre exemplu ștampile, iar printre principalii competitori este un site care vinde pensule, s-ar putea să fie o problemă undeva.

 

2. Custom Intent Audiences
Ce este Google Custom Intent Audiences?

O combinație a datelor strânse de campaniile tale, de site și eventual din canalul de Youtube, pentru a putea targeta userii interesați de ceea ce ai tu de oferit. Opțiunea este similară audiențelor In-market, însă deții mai mult control prin audiențele Custom Intent, poți crea audiențe mai segmentate.

Unde se găsește opțiunea de Custom Intent Audiences?
Intri într-o campanie de Display, iar la Audiențe, odată ce apeși pe butonul de Target, vei vedea Intent.

Opțiunea de Custom Intent Audiences este cumva similară audiențelor din Facebook, bazate pe Interese.

Odată introduse criteriile pentru targetare, Google Ads îți va face o estimare a reach-ului audienței. Desigur, este loc de mai bine, însă cu această opțiune Google ne lasă mână liberă în crearea unor audiențe bazate pe structura site-ului, a campaniilor noastre, chiar și a canalului de Youtube; toți acești factori acordă flexibilitatea de a vă crea propriile segmente de public, în loc să alegeți din listele predefinite. Această opțiune de direcționare merită cel puțin un test.

Vrei să aplicăm cunoștințele noastre pe aceste opțiuni noi în contul tău?
Contactează-ne acum!

 

Tagged under:

Leave a Reply

Your email address will not be published.