X
    Categories: Evenimente Marketing Online

Landing among the stars

Les Brown, unul dintre cei mai cunoscuți speakeri motivaționali din lume, a spus la un moment dat: Shoot for the moon, because even if you miss, you’ll land among the stars.

Google Partners All Stars Summit este una dintre cele mai cunoscute competiții din lume, recunoscând meritele profesioniștilor de top din online, care dau totul pentru clienții lor, de la dezvoltarea unor campanii eficiente și inovarea continuă până la a împinge spațiul publicitar din mediul digital mai departe. Dacă ești printre cei mai buni în domeniu, eforturile tale nu vor fi trecute cu vederea!

Ce presupune de fapt acestă competiție? Primele trei agenții cu rezultate deosebite vor avea șansa de a participa, alături de alte agenții renumite din întreaga lume, la conferința anuală All Stars. Unde are loc această conferință? Probabil într-unul dintre cele mai râvnite și populare sedii din lume… sediul Google din Mountain View, California!  

Cum a început povestea noastră? În 2014, WebDigital a câștigat competiția Google All Stars, iar doi dintre colegii noștri, Mihai și Dragoș, au participat atunci la conferința internațională găzduită de Google.

Apoi, în 2015, WebDigital ajunge din nou în top 3 agenții și revine pe pământ american între 31 august si 2 septembrie, pentru a onora invitația la Google All Stars Summit din Mountain View, reprezentați de Ionuț Munteanu.

Fiind parteneri Google și având privilegiul experienței de participare la conferința Google All Stars, WebDigital deschide poarta spre accesul unor resurse, instrumente și know-how din partea Google și Facebook, de care dispune doar o elită de agenții atent selecționată. Având oportunitatea de a folosi toate acestea, clienții noștri sunt printre primii care vor testa noi opțiuni și vor avea șansa de a vedea beneficiile aduse de aceste optimizări.

Iar acum, să împărtășim cu voi câteva momente din călătoria noastră în lumea All Stars! Pe parcursul conferinței, care a durat 3 zile, am avut plăcerea de a socializa și a schimba idei cu agenții din toate colțurile lumii (au participat peste 50 de țări la acest eveniment!) și am ascultat mesaje cheie transmise de leaderi din partea Google, Tom Fishburne de la Marketoonist și alți specialiști din piață.

Printre lucrurile cele mai interesante cu care am rămas după această experiență se numără prezentarea lui Dan Taylor, Managing Director Global Display de la Google, pe tema Programmatic World și Moments Marketing a lui Matt Lawson, Director Performance Ads Marketing la Google. În afară de acestea, am ascultat cu interes noile insight-uri despre economia comportamentală, adică studiul comportamentelor umane în lumea economică online.

În plus, s-a mai vorbit și despre YouTube, despre modul în care folosim smartphone-urile în zilele noastre și despre Waze, o aplicație gratuită, recent achiziționată de Google, pentru navigare și trafic, ce folosește rapoarte în timp real a șoselelor de la șoferi din apropierea acestora, care îmbunătățesc astfel rutele pe care se fac navete zi de zi.

O ocazie deosebită la care am asistat în premieră a fost dezvăluirea noului logo Google.

Experiența de la Google Partners All Stars Summit a fost absolut extraordinară și așteptăm cu interes să fim prezenți și în cadrul altor evenimente marca Google.

 

Alina Ciotârnel :Alina se ocupă de marketing şi comunicare în WebDigital. Vine la pachet cu o pasiune pentru sporturi, în special Ultimate Frisbee şi pentru marketing online, în special social media.