Noile bugete minime pe Facebook Ads

 

social-media

Până de curând, bugetele minime pentru un Ad Set erau de un dolar sau un euro. Erau atât de mici încât nici nu ne gândeam la ele. Puteam face experimente cu micro-targetări în care să investim bugete foarte mici pentru clienți care își permit doar campanii mici create strict pentru generarea de conversii.

Aceste lucruri s-au schimbat.

Am observat în mai multe conturi că nu se pot aloca bugete zilnice sub 10,56 lei pe zi, respectiv 5 dolari sau 4,76 de euro. Colegii noștri de la Facebook ne-au confirmat că este vorba de o schimbare intenționată, motivată prin nevoia de a asigura livrarea afișărilor în mod consistent. Altfel spus, vor fi mai puține cazuri de afișări în plus sau în minus față de cât poate să asigure bugetul setat.

Schimbarea are sens având în vedere că modelul de plată pe care Facebook pune accent în ultima perioadă este Optimized CPM. Pragurile minime diferă în funcție de țară și monedă, iar în continuare bugetul zilnic trebuie să depășească dublul prețului de licitație setat.

Această modificare nu se vede încă în toate conturile. Pe campaniile cu ad seturi care au setate bugete zilnice mai mici decât noile limite minime, schimbarea se produce doar în momentul în care cineva încearcă să editeze acele ad seturi.

Pentru noi acest lucru înseamnă că trebuie să ne asigurăm că avem bugete suficient de mari pentru structurile de campanii pe care le propunem, iar aceste structuri să fie adaptate la aceste minime de buget zilnic. Să nu uităm că, până la urmă, dacă reach-ul potențial al audiențelor noastre este foarte mic, sistemul nici nu va putea livra anunțurile suficient cât să acopere bugetul setat.

Vouă cum vi se pare această schimbare?

Leave a Reply

Your email address will not be published.