Structured snippets versus callout extensions

Extensiile anunțurilor AdWords oferă utilizatorilor informații suplimentare despre companie, și ajută la o afișare mai completă și mai vizibilă în pagina cu rezultatele căutării. Pornind de la nevoile utilizatorilor, Google a adăugat cu timpul tot mai multe funcționalități, care fac diferența între companii, dau o relevanță mai mare și sporesc interactivitatea anunțurilor, cum ar fi hărțile sau mesajele.

Pe lângă cunoscutele extensii de locație, apel, sitelinks, callout extensions și message extensions, Google a adăugat în urmă cu ceva timp extensia structured snippet.

Evidențierea serviciilor oferite sau categoriile de produse comercializate poate fi făcută sub forma de antet, sub anunțul text.

 

Extensia structured snippet a apărut în contul AdWords în urmă cu un an și oferă utilizatorilor o viziune mai rapidă despre ceea ce compania poate oferi, astfel încât să se poată bucura de o experiență mai plăcută.

Cu toate acestea, asemănarea dintre extensiile structured snippet și callout extensions a creat confuzie, iar diferența dintre cele două constă în modalitățile prin care acestea îmbunătățesc promovarea produselor sau serviciilor oferite.

 

Structured snippet vs. callout extensions

Callout extension

 

Pentru extensia structured snippet Google pune la dispoziție o listă de categorii posibile, din care se poate opta pentru cea mai potrivită tipului de business. Categoria serviciilor și valorile adăugate manual trebuie să fie potrivite, altfel extensiile pot fi dezaprobate.

Cea mai mare diferență dintre aceste extensii este tipul de informații pe care trebuie să le conțină atunci când sunt afișate. Extensia structured snippet prezintă un grup complet de produse sau servicii pe care le oferă compania. În funcție de categoria promovată în anunț se pot alege subcategoriile din website.

Mai exact, pentru promovarea unui anumit brand, structured snippet poate conține modelele sau tipurile de produse disponibile, ajutând consumatorii să devină interesați, în timp ce callout permite evidențierea celor mai importante aspecte despre serviciile oferite, precum livrarea gratuită sau oferta limitată.

Atât extensia structured snippet, cât și callout pot fi adaugate la nivel de cont, de campanie sau de grup de anunțuri. Nu conțin link, au parte de aceleași costuri și în funcție de dispozitivul de pe care este făcută căutarea, afișarea și numărul lor diferă.

Afișarea extensiei structured snippet de pe desktop poate conține până la două anteturi odată, în timp ce anunțurile care apar pe dispozitive mobile și tablete afișează unul singur. În mod contrar, extensia callout pe desktop se vede într-un singur rând, iar pe dispozitivele mobile și tablete acestea sunt grupate sub formă de paragraf.

Indiferent de profilul companiei, ecommerce sau non-ecommerce, dacă încă nu ai apucat să-ți optimizezi anunțurile AdWords cu cele mai noi extensii puse la dispoziție de Google, trebuie să știi că acestea cresc scorul de calitate, îmbunătățesc rata de click și experiența utilizatorilor.

 

Extensiile prezentate ți se par interesante? Dacă ai nevoie de ajutor să începi o campanie, îți stăm la dispoziție! Suntem la un formular distanță.

Leave a Reply

Your email address will not be published.