Latest
Ne aflăm la aproximativ 5 luni de la introducerea Stories în Instagram: fotografii și clipuri video care dispar de pe profil după 24 de ore. În tot acest timp, Instagram a îmbunătățit Stories prin adăugarea de funcționalități precum links, stickers și live videos. Următoarele pe lista aparent interminabilă sunt Insights și Ads în Stories.
Reclamele în secțiunea Stories vor ocupa tot ecranul și vor dura maxim 15 secunde. În momentul de față, Instagram testează reclamele alături de brand-uri precum Airbnb, Maybelline New York, Nike, Netflix, și Qantas. Iată cum arată o reclamă produsă de Airbnb:
https://vimeo.com/198759780
Odată cu introducerea reclamelor, Instagram va activa și Insights pentru Stories. Acestea vor permite analiza datelor precum likes, reach, impressions, replies și exits. Iată cum va arăta pagina de Insights:
https://vimeo.com/198759769
Oficialii Instagram au declarat că noile funcții vor deveni disponibile în următoarele săptămâni. Așadar, aveți timp suficient să vă pregătiți campaniile.
Poveștile care se șterg automat după 24 de ore au avut un foarte mare succes pentru Instagram. După numai două luni de la activare, 100 de milioane de utilizatori foloseau zilnic Stories.
Nu uitați că ne puteți găsi și pe Instagram.