vezi categorii 174 articole

Cum arată un INTERNSHIP la WebDigital?

Există o perioadă prin care, toți cei care ajung în WebDigital (foarte importantă de altfel), trebuie să treacă. O perioadă în care trebuie să te familiarizezi cu organizația, membrii echipei, modul de lucru și filozofia după care se ghidează WebDigital.

În această perioadă trebuie să-ți însușești cât mai multe cunoștințe care te vor ajuta să te integrezi cât mai repede în cadrul echipei și care îți vor facilita drumul spre a deveni un angajat care aduce un plus de valoare echipei.

Cei care se alătură programului de internship trebuie să parcurgă un training inițial care constă în parcurgerea a 4 metodologii care te vor ajuta să “intri în ritmul” WebDigital cât mai repede și îți vor pune la dispoziție foarte multe resurse pentru a face acest lucru cât mai bine.

Suntem aici să te ajutăm și îndrumăm pe tot parcursul programului de training, ajutor care nu se oprește odată ce ai terminat programul, ajutor de care o să ai parte (ca de altfel toți colegii din WebDigital) atât timp cât vei fi parte a acestei familii.

Câteva sfaturi practice pe care le dăm celor care încep, bune pentru orice început într-o agenție:
1 Acordă mare atenție training-urilor despre Gmail, Drive, Calendar, Dropbox sau Excel (acestea sunt instrumente pe care le vei folosi în mod regulat de-a lungul activității tale în compania WebDigital).
2Ai găsit un training care crezi că este mai potrivit și care ar oferii informații mai bune decât cel existent? Notează-ți și spune-ne.
3Foarte important: Întreabă, Întreabă, Învață!
Întreabă-ți colegii, te vor ajuta. Apare vreo problemă, ai rămas blocat la un task, nu sta 5 ore încercând să-i dai de cap, uită-te în stânga, dreapta în față sau în spate și cere ajutorul unui coleg, nu are rost să pierzi timpul (timp în care ai fi putut învață ceva nou) pe ceva ce s-ar fi realizat poate în 5 minute dacă ai fi cerut ajutor.
4Nu da “skip” niciunui tutorial sau task. Sunt puse acolo cu un motiv.

Programul de internship face referire la achiziția de media pe Google și pe Facebook cu tot ceea ce înseamnă raportare și înțelegerea business-urilor, în special business-uri de e-commerce.
Una din cele mai mari probleme cu care se confruntă antreprenorii din e-commerce
este generarea profitului, de aceea este important să înțelegi ce înseamnă cifrele, atât pentru
ei cât și pentru ceea ce facem noi.

Sunt foarte mulți indicatori în partea de raportare și este important să faci rapid conexiunile între ei, să vezi care a adus cea mai bună valoare, cât este costul pe fiecare parte de media. Discutăm despre bugete și despre planificarea bugetelor.

Acest program de internship este unul foarte complex, putem spune că este chiar un program de mentoring, diferit față de altele de acest gen. Este format din două etape principale, timp de 6 luni și include și un contract de formare personală de un an și jumătate.

În primele 3 luni este partea de soft skills și puțin hard skills, de inițiere. Ceea ce înseamnă că în aceste 3 luni o să deprinzi suficient de mult din ceea ce înseamnă WebDigital: cum trebuie să folosești emailul, cum trebuie să folosești calendarul, cum trebuie să planifici, ce înseamnă client, structură, produse. Vei ajunge la partea de campanii și acolo vei obține certificările care sunt puse la dispoziție de către cei doi parteneri ai noștri: Google și Facebook.

În această primă etapă, o etapă de învățare, este bine să ne familiarizăm cu ce anume
înseamnă digital marketing, iar platfomele celor de la Google și Facebook sunt un excelent îndrumător în acestă călătorie.
Acest internship este mai mult tehnic, dar nu este neapărat despre asta.
Într-un final este despre a găsi audiența potrivită și a livra mesajul potrivit. Partea efectivă de implementare în campanie trebuie inteleasă. Tu vei avea la dispoziție tool-urile pe care trebuie să înveți să le utilizezi cât mai bine

În următoarele 3 luni vei avea task-uri specifice despre ceea ce înseamnă produs.
Mai exact: cum să cumperi media pe Google Ads, pe Google Display Network, pe YouTube, Facebook și Instagram, cum să faci campaniile, ce înseamnă buget și cum să-l administrezi în campaniile clienților, cum să faci o listă de cuvinte cheie, cum să construiești anunțuri.
De asemenea, vei învăța cum să analizezi rezultatele, precum și ce înseamnă segmentarea audienței care este foarte importantă.

Deci tot ceea ce facem noi este achiziția de media pe Google și Facebook și livrăm mesajul către audiența potrivită pentru clienții noștri de e-commerce in principal.

Noi securizăm faptul că angajamentul tău este unul de durată, cum și al nostru este un angajament legat de evoluția ta personală. Din perspectiva echipei îți putem garanta că este o echipă faină, de la care ai multe lucruri de învățat. Avem foarte multe documentații și proceduri, plus experiența practică pe clienți ceea ce te va ajuta foarte mult.

Position: Intern

vezi categorii 173 articole

Îți mulțumim!

0
M-am integrat bine în echipă; mă înțeleg bine cu toată lumea pentru că tot colectivul este tânăr și sunt super sociabili. Echipa se implică în dezvoltarea ta încă de la începutul programului de internship și până la finalizarea acestuia, și sunt sigur că și după. Îmi răspund la întrebări extrem de rapid și încearcă pe cât posibil să îmi explice cât mai detaliat la vreo problemă când apare.
Arin Mirițescu
0
3752