Evenimente Marketing Online
Wait. What? Ce este All Stars Summit?
În urma competiției Google All Stars, organizată de Google pentru agențiile din Google Partners, WebDigital s-a clasat în primele trei agenții la nivel de adopție de clienți noi și prin urmare am câștigat oportunitatea de a merge la conferința internațională din Mountain View, California, la sediul Google.
Astfel eu și Mihai am reprezentat agenția și am participat la All Stars Summit.
Despre ce s-a vorbit la All Stars Summit?
Au fost două zile pline de prezentări pe diverse produse & canale de promovare media ce implică Google și Google AdWords.
Trendul prezentărilor a fost mai mult pe produse și canale auxiliare Google AdWords și a canalelor tradiționale.
S-a vorbit despre mobile marketing; de ce este important în mixul de marketing și ce trebuie să faci, care sunt pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a avea o campanie de succes pe dispozitivele mobile și ce poate face clientul pentru a avea un site cât mai aproape de un standard al industriei.
O altă prezentare interesantă a pus în lumină Youtube Ads, poate cel mai important produs nou Google AdWords. În prezentare s-a pus accent pe vizibilitate, pe volatilitatea mesajului și viziunea integratoare a unui mesaj publicitar în acest canal media (video, audio, text).
Un accent deosebit s-a pus și pe monitorizare. De ce trebuie să monitorizezi totul prin Google Analytics și cum poți eficientiza bugetele de media investite dacă ai tot tracking-ul bine pus la punct.
Prezentarea pe care am așteptat-o foarte mult dar din păcate nu am primit un răspuns pozitiv a fost legată de campaniile Google Shopping. A fost prezentată soluția și cum o poți implementa însă, din păcate, nu este pentru moment disponibilă în România. 🙁
Cum a fost la All Stars Summit?
Cam acestea au fost temele de discuție. Nu au fost discuții specifice, how-to-uri despre cum sa faci campanii mai bune ci mai degrabă prezentări pentru a înțelege mai bine punctul de vedere al clientului și cum poți prezenta soluția nu neapărat tot procesul de rezolvare a soluției. Au existat multe răspunsuri la întrebările și temerile pe care le au anumiți clienți. Cum poți învinge prejudecățile, care ar putea fi principalele arme de dezbatere pe care să le ai într-o discuție cu un client tradiționalist și cum poți să crești adopția de canale noi media.
Si… Bineînțeles… Cum a fost la Google? 😀
Pentru cineva care folosește zi de zi cam 70% din timpul său produsele Google, este pentru el un lovebrand și a văzut filmul The Internship evident că ești foarte entuziasmat când ajungi la Mecca ta.
Terase, biciclete Google peste tot pentru a te plimba prin campus, cookies la maxim 100 de metri de tine, zone de relaxare outdoor, rachete pe tavan, spații de relaxare indoor, androizi peste tot, teren de volei pe plaja, dinozauri și multe zâmbete.
Deși nu am prea intrat în contact cu Google-ri, cum lucrează, ce fac i-am văzut foarte relaxați. Fie că stăteau la terasă, la masă, la birou sau într-una din zonele de relaxare, în parc plimbând câinele în pauza de masă, cu toții erau foarte relaxați și cu un zâmbet larg.
Deși una din cele mai mari corproații din lume, deși este un campus cât se poate corporatist au reușit prin cultura organizațională și oamenii pe care îi recrutează să păstreze un mediu de lucru friendly și cât se poate de relaxant.
Un singur regret am; că nu am ajuns să intru și eu într-un cacoon de relaxare 🙂