fbpx
vezi categorii 181 articole

Fundamentals

Încă sub influența cursei de 10.000 metri de la Jocurile Olimpice de la Rio, ne uităm pe calendar și observăm că, de mâine, campaniile Back to School intră pe ultima turnantă sau în cea mai activă perioadă. Cursurile încep pe 12 septembrie, iar până atunci, vă puteți aduce un plus vânzărilor prin câteva metode ușor de aplicat.

De ce e Back to School atât de important?

Spre deosebire de alte episoade de shopping de pe parcursul unui an, Back to School este un eveniment unic. Precedat de o vacanță de vară caracterizată prin documentare, sezonul oficial Back to School se rezumă la concretizarea intențiilor de achiziție.

Așa că, o campanie Back to School eficientă pornește de la datele acumulate pe timpul verii și targetează utilizatorii în funcție de cele mai urmărite segmente de produs.

Think Mobile

Românii prind din ce în ce mai mult gustul cumpărăturilor online prin intermediul mobilului. În 2015, 1.4 milioane de români au achiziționat produse prin intermediul unui dispozitiv mobil.

Dacă desktop-ul este folosit mai mult pentru documentare, se dovedește că platformele mobile sunt folosite din ce în ce mai des pentru încheierea unei achiziții. Așadar, luați serios în considerare targetarea utilizatorilor mobili pentru campaniile voastre.

Promovați produsele la mare căutare

Spre deosebire de alte “sărbători comerciale”, când vizitatorii unui site aleg din foarte multe categorii de produs, Back to School cristalizează mult mai bine intențiile de achiziție ale acestora. De aceea, vă recomandăm să puneți accent pe următoarele categorii de produs:

Smartphones și accesorii

Telefonul inteligent rămâne, în continuare, o extensie a personalității adolescenților, așa că Back to School este o ocazie foarte bună pentru comercianți de investi în campaniile PPC.

Accesorii precum husele, foliile de protecție, căștile audio și, mai ales recent, bateriile externe (thanks, Pokemon Go!) nu trebuie nici ele ignorate.

Rechizite

Este un segment ce a fost întotdeauna popular, fără de care anul școlar nu poate funcționa, așa că promovarea acestuia este mai mult decât necesară.

Haine și încălțăminte

Începutul școlii a fost întotdeauna un motiv de înnoire. Prima zi de școală era, practic, destinată defilării, așa că trebuie să vă așteptați la un număr mare de căutări pe acest segment.

Home & Deco

Odată cu începutul școlii, camerele elevilor suferă și ele modificări. De regulă, utilizatorii caută soluții accesibile și ușor de implementat. Copiii sunt cei care fac cercetările inițiale, iar părinții sunt filtrele care ajung să ia deciziile, așa că recomandarea noastră este să îndreptați promovarea către cei din urmă.

Căutați vectori de imagine

Comunitatea vectorilor de imagine de pe internet din România a crescut foarte mult în ultimii 2 ani. Locul în care puteți vedea cea mai mare dezvoltare se află pe Youtube, unde creatorii de conținut adună din ce în ce mai mulți fani, deci mai multă expunere.

Dacă doriți să promovați produse printr-un filtru unic al creatorului de conținut de pe Youtube, asigurați-vă că acesta comunică publicului pe care voi deja îl vizați prin campaniile în desfășurare.

Ce este important de reținut este că nu toate măsurile de mai sus asigură succesul unei campanii precum Back to School. Cheia unor rezultate satisfăcătoare este interpretarea datelor pe care le-ați acumulat în timpul verii. Odată ce ați trecut de acest pas, puteți porni la crearea campaniilor.

Dacă vrei să setezi corect campaniile PPC, hai să vorbim! 🙂


Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Dan Pandrea31 August 2016
0