fbpx
vezi categorii 181 articole

Latest

Facebook continuă dezvoltarea instrumentelor puse la dispoziție advertiserilor prin lansarea funcției Advanced Matching pentru Pixel. Anunțată de câteva săptămâni, funcția prezintă suficient de multe motive pentru care merită implementată cât mai repede. Aflați de ce în următoarele rânduri.

Ce aduce nou?

Puterea advertising-ului realizat prin Facebook stă în înțelegerea tuturor utilizatorilor, indiferent de dispozitivul inteligent pe care îl utilizează. Acest lucru permite atât monitorizarea precisă a conversiilor, cât și generarea de audiențe de calitate pentru campaniile viitoare. Până acum câteva săptămâni, provocarea advertiserilor era necesitatea utilizatorului de a fi logat în Facebook, ceea ce limita cantitatea și calitatea informațiilor rezultate în urma campaniilor.

Funcția Advanced Matching permite alocarea de informații precum adresa de email, numele, sexul, orașul, județul, codul poștal și data nașterii ca parametri adiționali pentru Facebook Pixel. Prin intermediul acestor informații, Facebook poate asocia evenimentele de conversie cu fiecare client. Alocarea informațiilor ajută și în situația în care pixelul este activat, însă evenimentul nu este asociat, un astfel de exemplu fiind utilizatorii care folosesc browsere multiple sau versiunea de mobil Facebook.

Cum ajută Advanced Matching la îmbunătățirea campaniilor?

Aplicarea noilor parametri are două urmări imediate. În primul rând, aceasta ajută la o mai bună asociere a utilizatorilor cu audiențele de retargeting foloside în Dynamic Ads și Website Custom Audiences. Acestea din urmă sunt deseori cele mai performante și cele mai profitabile audiențe.

Drept urmare, creșterea reach-ului cu până la 20% poate genera un impact major asupra performanțelor generale ale campaniilor. Campaniile bazate pe Dynamic Ads vor aduce informații actualizate, cu un grad de detaliere mai bun despre interesul vizitatorilor pentru anumite produse. Astfel, advertiserii pot crea reclame mult mai relevante.

În al doilea rând, asocierea mai multor evenimente de conversie cu utilizatorii de pe site îmbunătățește calitatea și cantitatea informațiilor pe care advertiserii le au la dispoziție pentru optimizare. În cazul în care nu știați, algoritmul de optimizare a licitațiilor Facebook funcționează mult mai bine când campaniile ating o anumită rată de conversie și un număr de conversii zilnice. De aceea, cu cât advertiserul va oferi mai multe informații, cu atât mai bine va funcționa algoritmul, iar performanța campaniilor va crește.

Sunt protejate datele clienților?

Într-un cuvânt: DA! Facebook se folosește atât de memoria browser-ului, cât și de propriile instrumente de securitate. Toate informațiile transmise prin Facebook Pixel sunt transformate în mesaje criptate ce nu pot fi alterate. Sistemele Facebook decodifică mesajele și realizează asocierea evenimentului cu utilizatorul, urmând ca toate informațiile atât asociate, cât și cele neasociate să fie șterse în maxim 48 de ore de la producerea evenimentului. Mai mult decât atât, Facebook nu colectează și nu stochează informații de identificare a utilizatorilor.

Cum se poate implementa funcția Advanced Matching?

Implementarea se realizează ușor prin modificarea pixelilor existenți. Acest lucru poate fi făcut prin modificarea codului oricărui pixel activat pe pagini în care clientul este de regulă logat sau în care acesta a acordat date personale.

În funcție de datele puse la dispoziție de către client, este necesar ca fiecare pixel să includă în cod cât mai multe informații de tipul celor amintite în secțiunea “Ce aduce nou” a acestui articol. Instrucțiunile de modificare a codului se află pe secțiunea destinată dezvoltatorilor Facebook.

Ca regulă generală, vă recomandăm să oferiți informații precum nume, prenume, data nașterii, codul poștal sau orașul în care utilizatorul locuiește pentru a obține o rată mare de asociere. Pentru asocieri avansate (advanced matching), colectarea adresei de mail este cea mai indicată, însă Facebook va crea cea mai bună asociere în funcție de informațiile ce îi sunt puse la dispoziție.

articol via | foto via


Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

1 Comment

· Postat 29 August 2019 / 13:27

[…] considerabil funcționalitatea Conversion Pixel, subiect despre care am povestit într-un articol anterior, începutul anului ne oferă noi opțiuni pentru promovarea prin Dynamic Ads. Drept urmare, am […]

Dan Pandrea19 October 2016
1