Evenimente Marketing Online
Luni, am reușit să discut puțin cu Ionuț și să îl întreb una-alta referitor la conferința de eCommerce la care a participat pe 31 octombrie la Cluj, TeComm. Am trecut cu ușurință peste partea de salut …și am trecut direct la subiect.
Eu: ”Ionuț, spune-mi cum ți s-a părut evenimentul din pespectiva unui speaker?”
Ionuț: ”Subiectul prezentării mele a fost << Când oprești o campanie care nu prea convertește? >>, subiect care poate naște câteva controverse.
Am rămas plăcut impresionat de atenția pe care au acordat-o participanții subiectului și de întrebările primite. Subiectul discutat a fost primit foarte bine și am simțit că publicul a primit și a recepționat mesajul.
Cred și sper că în urma prezentării să-și pună mai multe întrebări înainte de a lua decizii “radicale”. Și să încerce să privească problema per ansamblu, luând în calcul multiple canale de comunicare, medii și obiective, astfel încât să poată avea o perspectivă corectă asupra campaniilor pe care le lansează și, implicit, asupra campaniilor de PPC Marketing pe care le gestionează.”
Eu: ”Dar din perspectiva unui participant?”
Ionuț: ”Am fost la prezentările inițiale unde am ascultat cu atenție vorbindu-se despre modalități de efectuare a plăților. Dar am continuat în lobby discuția despre aplicația MobilPay Wallet de la MobilPay și despre alte elemente și componente ce țin de comerțul electronic. Recunosc că am fost și sunt un mare fan al networkingului, așa că mai bine întreabă-mă de networking. :)”
Eu: ”Ok, povestește-mi despre persoanele pe care le-ai întâlnit la TeCOMM?”
Ionuț: ”M-am întâlnit cu prieteni vechi și cunoștinte din domeniu, ne-am reconectat și cel mai probabil vom începe să facem și treabă împreună. Am cunoscut, de asemenea, și multe persoane noi cu care mi-a făcut placere să vorbesc.
În plus, am avut discuții interesante cu câteva companii din zona Europa Centrală. Am înțeles și am prins câteva idei despre felul în care își desfășoară ei afacerile, cum fac ei lucrurile, și cum ajută și asistă ei clienții în atingerea obiectivelor. Am avut de învățat. Rămâne să și aplicăm.
Iar din discuție în discuție, am fost invitat să vorbesc și la o viitoare conferință de Online Marketing la Berlin, în 2015. Vă povestesc mai multe în apropierea evenimentului.”