fbpx
vezi categorii 181 articole

Evenimente Marketing Online

Vineri, 26 Septembrie, a avut loc a 7a ediție a conferinței Webstock. Ce este Webstock? Este una dintre acele conferințe la care, oricine face parte din comunitatea online din Romania, își dorește să participe. În acest an, WebDigital a fost reprezentat la conferință de mine și de către Ionuț Munteanu.

Am rămas plăcut impresionată de organizarea acestui eveniment, un program foarte bine structurat și speakeri de valoare. Printre speakeri, s-a numărat Andrea Rossini (Vodafone), Răzvan Exarhu (Jurnalist), Cătălin Năstăsoiu (Ronativ) și Sergiu Biriș (Zonga). Am ales să îi enumăr pe aceștia întrucât fiecare dintre ei m-a impresionat într-un mod plăcut.

Despre ce s-a vorbit la Webstock?

Andrea Rossini ne-a vorbit despre implementarea Supernet-ului în România, fiind a doua țară după Suedia. A vorbit despre implicațiile pe care acest lucru le va avea asupra comunității de online media, despre modul de funcționare și despre securitate. A avut un discurs foarte bine pus la punct, cu explicații pe ințelesul tuturor, fără a fi vreun pic tentat de abordarea tip “rocket science”. 

Razvan Exarhu ne-a prezentat aplicația mobilă Taste of Romania. În câteva cuvinte, această aplicație reprezintă redescoperirea savorii mâncărurilor tradiționale românești. Este un mix de rețete autentice cu filmulețe amuzante din timpul preparării. Experiența vă va învăța direcția corectă de amestecare a mâncării, cantitatea de tarhon pe care o poți pune într-o “zeamă” cât și necesarul de “ture” de oțet. Idei de rețete și zâmbete în același loc!

Cătălin Năstăsoiu ne-a vorbit despre importanța unui pixel. V-ați întrebat vreodata cât poate transmite un pixel? El ne-a demonstrat cum un pixel privit prin microscop poate promova Romania – ideea din spatele ideii Ronativ. De la umbrele printate cu harta României, la teneși cu șireturi “românești”, la o pânză de pâianjen frumos desenata din “românii” mai mici.

Sergiu Biriș ne-a povestit despre apariția Zonga, în cadrul Vodafone România. A fost un discurs interesant despre munca de echipă, importanța dorinței de a merge mai departe, de a exista pe piața românească.

După-amiază, discuțiile au fost împărțite în 3 sesiuni paralele: “Blogging & Online Content”, “Innovation in Communication” și “Mobile Trends”.

Am participat la sesiunea de “Blogging & Online Content”, sesiune ce mi-a adus zâmbetul pe buze de la început până la sfârșit. Au fost abordate subiecte precum: “ce este vloggingul?” despre segmentarea conținutului pe categorii de vârstă și modalitatea de promovare prin intermediul lor.

Ce s-a întâmplat în timpul pauzelor?

Da, ca în orice conferință sau eveniment, acestea au o parte foarte importantă numită … pauză!

Ce se întâmplă în timpul pauzelor? Networking! Am cunoscut atât de multe persoane și am avut atât de multe discuții încât a doua zi m-am surprins citindu-mi notițele de pe “telefonul deștept“. Este o lume frumoasă, cu un ritm extraordinar, din care îmi face plăcere să fac parte!

Cred că pauzele sunt acele momente pe care fiecare le experimentează în felul său și despre care este greu să vorbești întrucât magia stă în clipa respectivă.

Discuții, cafea, poze, schimb de experiență și iar poze, discuții …. un pic de magie în fiecare moment … și “after party”.


Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Oana Ciucă29 September 2014
0