Actualizari (Updates)
Pentru anul 2015, Google a anunțat deja 2 acțiuni pentru utilizatorii AdWords: Lansarea Aplicației Mobile Google AdWords și Curățenia ”de primăvară” în conturile sale.
Ce înseamnă ”Curățenie de primăvară”?
Google a anunțat că pe parcursul acestui an vor face ”curățenie” în conturile utilizatorilor prin ștergerea anunțurilor, campaniilor și a altor elemente neutilizate.
Acțiunea va începe odată cu 23 martie, când vor șterge toate anunțurile care nu au acumulat nicio afișare și care au fost eliminate timp de peste 100 de zile. Acest lucru va rezulta în faptul că anunțurile șterse nu vor mai putea fi văzute sau accesate în cont.
Curățenia va continua apoi cu eliminarea grupurilor de anunțuri și a campaniilor neutilizate, pe baza acelorași reguli ca cele de mai sus. Ca în cazul anunțurilor, acestea nu vor mai putea fi reactivate.
Care este scopul scopul “curățeniei”? Acțiunea are scopul de a simplifica gestionarea contului și de a crește viteza de încărcare.
Așadar, dacă aveți astfel de anunțuri, grupuri de anunțuri și campanii din care vreți să salvați anumite informații, acum este momentul să o faceți. 🙂
*** Anunțul original, aici.