fbpx
vezi categorii 181 articole

PAS CU PAS IN FACEBOOK

Salut! Azi continuăm cu partea a treia din articolele destinate Page Insights din Facebook. Vom discuta acum despre următoarea secțiune: Page views – Vizite pe pagină.

Înainte de toate, țin să vă reamintesc că scopul acestor articole este de a prezenta pe scurt secțiunile prezente în Facebook Insights pentru cei aflați la început de drum.

Secțiunea vizite îți arată informații precum:

  1. Ce secțiuni vizitează cel mai mult utilizatorii care intră pe profilul paginii tale:

  • Timeline – pagina principală
  • Photos
  • About – Informații despre pagină
  • Reviews – Recomandări ale altor utilizatori care au interacționat cu produsele sau serviciile tale
  • Likes – paginile cărora pagina ta le-a dat like la rândul ei
  • Alte informații  

  2. Din ce surse externe Facebook au ajuns utilizatorii pe profilul paginii tale

  3. + comparație cu media performanțelor tale în timp, pentru toate categoriile de mai sus

Cum te ajută această secțiune?

Această secțiune te ajută în a lua decizii atât cu privire la dezvoltarea paginii tale de Facebook, cât și la dezvoltarea conținutului pentru anumite platforme externe, platforme generatoare de trafic pe pagina ta.

După cum spuneam mai sus, o informație importantă pe care o poți afla în cadrul acestei secțiuni este topul celor mai vizitate categorii din pagina ta.

În general, cea mai vizitată parte este ”Timeline”-ul. Dar de ce alte secțiuni sunt interesați utilizatorii care te caută? Vizualizează categoria ”Photos”? Vor să afle mai multe despre tine în secțiunea ”About”? Sau sunt în căutarea unui furnizor de servicii / produse și doresc să afle ce părere au alți utilizatori în partea de ”Reviews”?

Spre exemplu, în cazul magazinelor online, o secțiune des accesată de utilizatorii ajunși pe pagina lor de Facebook este secțiunea ”Photos”. În acest caz, este clar că actualizarea constantă a pozelor cu produsele tale este o acțiune importantă care ajută la menținerea interesului utilizatorilor și interacțiunii lor cu brandul tău.

De asemenea, o altă secțiune des vizitată în cazul business-urilor care vând produse sau furnizează servicii, este secțiunea ”Reviews”. Aici, utilizatorii află ce părere au despre tine alți utilizatori care au interacționat deja cu brandul tău. Acest lucru îți spune că ar fi bine să te asiguri că primești feedback constant pentru a menține secțiunea actualizată.

În cazul în care nu primești recomandări din partea clienților tăi, o soluție ar fi să îi contactezi pe aceștia personal pentru a le cere feedback. În cazul în care este unul pozitiv îi poți ruga să posteze și pe pagina ta, iar în cazul în care este negativ, vei afla ce trebuie să îmbunătățești.

O altă informație interesantă pe care o poți afla în această secțiune este topul surselor externe Facebook din care ajung utilizatorii pe profilul paginii tale.

Astfel, în urma analizării acestei informații poți lua decizii cu privire la spre ce sursă externă să îți direcționezi eforturile de creare de conținut.

Spre exemplu, dacă în al doilea grafic observi că sunt mulți utilizatori care îți accesează pagina de pe IQads, îți poți concentra o parte din eforturile tale de creare și distribuire a articolelor pe platforma respectivă. Astfel crești șansele ca produsele și serviciile tale să fie vizualizate organic de cât mai multe persoane.

Pentru a analiza acest lucruri, Facebook ne pune la dispoziție 2 grafice:

Page & Tab Visits

  •  Numărul de vizite în primele 4 secțiuni vizionate de utilizatori
  •  Numărul de vizite în alte secțiuni
  •  + comparație cu media performanțelor tale în timp

1

 

Pentru a vedea comparația cu media performanțelor tale în timp, în perioada specificată, trebuie să bifezi benchmark-ul din dreptul categoriei de informație care te interesează. Acest lucru este valabil și pentru următoarele grafice, însă din motive de spațiu ocupat nu le voi mai arăta.

2

External Referrers

  •  Top 4 surse externe din care utilizatorii ajung pe pagina ta de Facebook
  •  + comparație cu media performanțelor tale în timp

3

Sper că acest articol v-a fost de folos și vă doresc succes în promovarea paginilor voastre! Dacă aveți întrebări, le aștept în comentarii. 🙂


Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Oana Ciucă18 January 2016
0