Actualizari (Updates)
De curând, Facebook a schimbat modalitatea de facturarea pentru a simplifica acest proces și pentru a factura advertiserii la intervale mai mari de timp decât o făcea până acum. Acest lucru înseamnă că în loc să te factureze zilnic, de acum înainte te va factura când ajungi la un anumit prag de facturare sau la finalul lunii dacă nu ajungi la acel prag, exact cum se întamplă și în conturile AdWords.
Pragurile de facturare din Facebook sunt stabilite în funcție de cât ai plătit pentru a te promova în trecut. Spre exemplu, daca acum ai început să te promovezi pe Facebook, vei avea un prag de facturare minim de $25. Dupa prima plată, vei fi facturat de fiecare data când ajungi la o sumă investită de $25.
Pe măsură ce investești mai mult, pragul de facturare se va mări. Primul prag este de $25 și va crește la $50, $250, $500 și $750 în funcție de suma investită. Astfel, dacă pragul tău de facturare este de $25 și ai investit $30 în prima săptămână a lunii și $10 pentru restul lunii, vei fi facturat de doua ori într-o lună. Pentru prima săptămână, vei fi facturat $30 și ți se va mări pragul de facturare de la $25 la $50, iar pentru restul lunii vei fi facturat $10 pentru că ai ajuns la finalul lunii și nu ai atins noul prag de facturare de $50. În luna următoare, vei fi facturat tot pentru noul prag de facturare de $50, urmând ca acesta să crească dacă depășești și această sumă.
Pentru conturile in EUR, facturarea presupune același proces ca în cazul conturilor cu moneda în USD, singura diferență fiind pragurile de facturare. Astfel, pentru conturile cu moneda în EUR, pragurile incep de la €20, urmând să crească la €40, €200, €400 și €600 pe măsură ce investești mai mult în anunțurile de promovare din Facebook.
Dacă nu ai contul în EUR sau USD, acestă schimbare nu va influența contul tău. Deocamdată Facebook facturează conturile non EUR sau non USD prin aceași modalitate de plată ca și până acum. Astfel, vei fi facturat în fiecare zi calendaristică suma pe care ai investit-o în ziua respectivă.