fbpx
vezi categorii 181 articole

PAS CU PAS IN PPC MARKETING

Recent Google a introdus un nou segment demografic pentru targetarea utilizatorilor prin GDN. Acest segment definește statutul parental al utilizatorului care poate fi „părinte” „non-părinte” și „necunoscut”.

Momentan informațiile oficiale sunt destul de puține deoarece opțiunea este în versiunea de testare și nu a fost lansată global – conform unui citat al oficialilor Google aflat într-un articol de pe un blog de specialitate.

Același articol ne spune că acesată segmentare funcționeaza la fel ca și restul opțiunilor de targetare bazate pe interese doar că algoritmul care recunoaște „comportamentul de părinte” a fost creat în urma unor sondaje făcute pe utilizatori autodeclarați părinți.

Aplicabiliatatea acestei segmentări poate fi dusă mai departe de domeniul puericultură deoarece în această categorie se încadrează un public cu putere mare de cumpărare.

Am aplicat această segmentare pentru o parte dintre clienții noștri iar primele rezultate sunt îmbucurătoare. Rata de click este dublă comparativ cu o campanie clasică de display iar costul pe click este relativ mic.

După ce vom avea mai multe date referitoare la acest tip de segmantare o să revenim cu un update.

Adwords Parental Status

Adwords Parental Status


Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

2 Comments


Gabriela Chesaru
Membru din 2014

· Postat 27 June 2014 / 09:53

Pentru segmentul “magazin online cu drag de copii” 🙂 asta este mana cereasca.

Daaar…
Daca te uiti cu ceva mai multa luare-aminte, obiceiurile de cumparare ale parintilor se schimba semnificativ fata de non-parinti. De exemplu, femeile. Odata devenite mame, nu (mai) are niciun rost sa le bombardezi cu reclame la pantofi stiletto. Nu au timp sa-i poarte, nu au unde si nu au cum: cam greu sa alergi cu gangania prin parc cu tocuri de 12. Si-n plus, au ramas cu niste kilograme in plus… Poate reclame la sala? Neeeah! Nu-i timp! La pastile de slabit? Helloooo!!! Nu bagam in noi toate rahaturile! Alaptam! Lenjerie modelatoare? Asta da! Arata cam a… moartea sentimentului dar macar tine toate celea la locul lor; cat de cat. Ma rog. In schimb, chiar daca au gatit sau nu in vremea non-parenthood-ului, acum – vor, nu vor – intra in bucatarie. Deci, reclame la cratita-minune-care-gateste-singura. Bun! Parfumuri? Nu prea. Crema pentru vergeturi. Spa? Vacante? Carti? Bilete la concert? Pfffff! Pot sa mai astepte…
Si tot asa, tot asa… Pana-i vezi, in sfarsit, adolescenti – si atunci ai nevoie reclame la calmante.


    Dragos Smeu
    Membru din 2014

    · Postat 8 July 2014 / 09:54

    Intradevar, ideile de targetare pe acest nou segment pot atinge limita spre infinit 🙂

Cornel Coman24 June 2014
2