PAS CU PAS IN PPC MARKETING
Recent Google a introdus un nou segment demografic pentru targetarea utilizatorilor prin GDN. Acest segment definește statutul parental al utilizatorului care poate fi „părinte” „non-părinte” și „necunoscut”.
Momentan informațiile oficiale sunt destul de puține deoarece opțiunea este în versiunea de testare și nu a fost lansată global – conform unui citat al oficialilor Google aflat într-un articol de pe un blog de specialitate.
Același articol ne spune că acesată segmentare funcționeaza la fel ca și restul opțiunilor de targetare bazate pe interese doar că algoritmul care recunoaște „comportamentul de părinte” a fost creat în urma unor sondaje făcute pe utilizatori autodeclarați părinți.
Aplicabiliatatea acestei segmentări poate fi dusă mai departe de domeniul puericultură deoarece în această categorie se încadrează un public cu putere mare de cumpărare.
Am aplicat această segmentare pentru o parte dintre clienții noștri iar primele rezultate sunt îmbucurătoare. Rata de click este dublă comparativ cu o campanie clasică de display iar costul pe click este relativ mic.
După ce vom avea mai multe date referitoare la acest tip de segmantare o să revenim cu un update.