Actualizari (Updates)
Politicile publicitare
Aceste politici se referă la conținutul care uneori este delicat din punct de vedere legal sau cultural. Publicitatea online poate reprezenta o bună modalitate de a ajunge la clienți, dar în contexte delicate, și noi depunem toate eforturile pentru a evita afișarea acestor anunțuri în locurile și la momentele în care este posibil să nu fie adecvat.
Politica Google pentru terțe părți
Responsabilitatea este un principiu de bază al publicității Google și dorim să ne asigurăm că advertiserii, indiferent dacă lucrează direct cu Google sau nu, înțeleg modul în care funcționează publicitatea Google și care sunt așteptările pe care trebuie să le aibă de la partenerii terță parte.
Politicile de publicitate legate de anunțurile in-video, suprapunerile imagine și anunțurile TrueView in-stream (Youtube)
Pentru a ne asigura că anunțurile sunt adecvate și respectă regulamentul tehnic, trebuie să țineți cont de o serie de cerințe suplimentare (prezentate aici) atunci când folosiți formatul de anunț cu imagine suprapusă.
Ghid pentru agenții de publicitate: colaborarea cu terțe părți
Publicitatea prin Google vă permite să ajungeți la clienți noi exact în momentul în care caută tipul de produse și servicii oferite de dvs. Puteți alege să plătiți pentru clicuri, afișări sau conversii, în funcție de tipul campaniei pe care o difuzați.