fbpx
vezi categorii 181 articole

Actualizari (Updates)

 

Politicile publicitare

Aceste politici se referă la conținutul care uneori este delicat din punct de vedere legal sau cultural. Publicitatea online poate reprezenta o bună modalitate de a ajunge la clienți, dar în contexte delicate, și noi depunem toate eforturile pentru a evita afișarea acestor anunțuri în locurile și la momentele în care este posibil să nu fie adecvat.

Politica Google pentru terțe părți

Responsabilitatea este un principiu de bază al publicității Google și dorim să ne asigurăm că advertiserii, indiferent dacă lucrează direct cu Google sau nu, înțeleg modul în care funcționează publicitatea Google și care sunt așteptările pe care trebuie să le aibă de la partenerii terță parte.

Politicile de publicitate legate de anunțurile in-video, suprapunerile imagine și anunțurile TrueView in-stream (Youtube)

Pentru a ne asigura că anunțurile sunt adecvate și respectă regulamentul tehnic, trebuie să țineți cont de o serie de cerințe suplimentare (prezentate aici) atunci când folosiți formatul de anunț cu imagine suprapusă.

Ghid pentru agenții de publicitate: colaborarea cu terțe părți

Publicitatea prin Google vă permite să ajungeți la clienți noi exact în momentul în care caută tipul de produse și servicii oferite de dvs. Puteți alege să plătiți pentru clicuri, afișări sau conversii, în funcție de tipul campaniei pe care o difuzați.

Politicile și regulile Facebook referitoare la reclame

Înainte ca anunțurile să apară pe Facebook sau Instagram, acestea sunt revizuite pentru a ne asigura că respectă politicile noastre publicitare (cunoscut anterior ca ” liniile directoare de publicitate “). De obicei, majoritatea anunțurilor sunt revizuite în termen de 24 de ore, cu toate că, în unele cazuri, poate dura mai mult. Aici gasiti cele mai frecvente motive pentru care anunțurile nu trec examinarea Facebook.

Politicile de publicitate Google AdWords în legatură cu anunțurile imagine

Politicile de mai jos se aplică atât anunțurilor imagine independente, cât și anunțurilor imagine create folosind Galeria de anunțuri.

Politicile de publicitate și bune practici despre tipuri de anunțuri pe Facebook

Politicile de mai jos se referă la conținutul care uneori este delicat din punct de vedere legal sau cultural. Publicitatea online poate reprezenta o bună modalitate de a ajunge la clienți, dar în contexte delicate, și noi depunem toate eforturile pentru a evita afișarea acestor anunțuri în locurile și la momentele în care este posibil să nu fie adecvat.

WebDigital – Google Partner Profile

WebDigital este o agenție de marketing online, cu scopul de a proteja investițiile clienților săi în Pay Per campaniile de marketing clic (PPC), folosind motorul de căutare Google , Facebook , LinkedIn și Rețeaua de display Google . Ca o agenție specializată de marketing PPC, WebDigital a asumat misiunea de a avea o abordare diferită în mediul de publicitate online .


Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Cosmin Stroe1 January 2016
0