Actualizari (Updates)
Este ușor redundant să spunem că iubim PPC marketing-ul și mediul digital. Pentru că stiti deja că așa este 🙂
Dar, odată cu sărbătoarea iubirii și a primăverii (neoficial) ceea ce vrem să transmitem mai departe este că acest domeniu oferă atât de multe oportunități. PPC marketing este o “dependenţă” profesională care te atrage să faci cât mai multe în domeniu, astfel încât ajungi să îţi adaptezi visul despre Pina Colada din Oahu, Hawaii (sau poate altul) cu o listă de propuneri pentru un website e-commerce care să fie aprobată de client.
Ești în PPC marketing atunci când glumele tale se transformă în dume despre conversii sau CTR, când recunoşti strategii specifice de marketing online în timp ce bunica te pune să-i cauți reţete de prăjituri. Ai PPC marketing când începi să verifici contul de Google Analytics şi AdWords mai des decât verifici Facebook-ul.
PPC marketing înseamnă 3 dimensiuni: publicul consumator, owner-ul de business şi specialistul care construieşte campanii.
Știm cine ne este publicul pentru că avem acces la insight-uri valoroase despre obiceiurile comportamentale ale user-ilor, putem să identificăm nevoile la care răspunde produsul şi să livrăm conţinut relevant publicului exact în momentul în care acesta are nevoie de el.
Pentru owner-ul de business, PPC marketing-ul îi permite să investească în propria dezvoltare a afacerii, îi oferă flexibilitate în ceea ce priveşte stabilirea bugetului disponibil pentru investiţie, facilitează o comunicare cu publicul existent. Totodată, orice business își dorește să ajungă la un public nou care este în căutarea serviciilor respective, acțiune ușor de atins prin folosirea strategiilor tip pay-per-click.
Cât despre specialist, acesta nu este doar un om bun de marketing, ci şi psiholog, sociolog, copywriter. El este mereu la curent cu tendinţele pieţii, găsește soluţii rapide şi eficiente în ceea ce privește optimizarea proiectelor la care lucrează.
Pentru toate aceste motive şi nu numai, iubim ceea ce facem. Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă care să-ți placă poţi afla mai multe AICI, iar dacă vrei să fim agenția ta de PPC marketing putem începe de AICI.
Word of wisdom: Once you go PPC marketing, you never go back!
(articol scris de către Nicoleta Hoza, intern @WebDigital)