vezi categorii 177 articole

Actualizari (Updates)

Salut! Acest articol face parte dintr-o serie “ongoing”, cum ar spune englezul, de articole în care vom vorbi despre actualizări în PPC Marketing. Ce înseamnă acest lucru? În fiecare lună va apărea un nou articol dedicat actualizărilor făcute în platformele pe care noi le folosim la WebDigital pentru campaniile de PPC Marketing, cu precădere Google AdWords și Facebook Business Manager.

Dacă mai știi și alte noutăți pe care crezi că ar fi bine să le adăugăm, te rugăm să ne spui în comentarii. 🙂

FACEBOOK ADS: Share Audiențe între conturi

Dacă vreți să îți faci un cont nou de advertiser, fără să îți pierzi audiențele din contul vechi, o poți face fără nicio problemă. Pentru a face acest lucru, trebuie să trimiți o cerere către Facebook în care ceri activarea opțiunii de share a audiențelor.

În urma unei verificări de securitate făcute de echipa Facebook, în cont va apărea butonul de share și astfel, poți folosi audiențele și în noul cont.

Facebook Share audiente

 

FACEBOOK ADS: Video Clicks to Website & Website Conversions

A fost introdusă în conturile Facebook Ads posibilitatea de a face campanii clicks to website și website conversions prin intermediul videoclipurilor.

Faebook Video C2W si website conversions

 

GOOGLE ADWORDS: Report Editor

A fost introdus Report Editor în conturile Google AdWords. Acest tool îți permite să interacționezi cu datele prin intermediul unor tabele și grafice multi-dimensionale, direct în AdWords. Practic, acest tool elimină nevoia de download a datelor pentru a fi analizate în detaliu.

Beneficiile utilizării acestui tool sunt:

  • Eliminarea necesității de a downloada datele pentru o analiză detaliată, prin intermediul unei interfețe de tip drag-and-drop care permite adăugarea rapidă și manipularea tabelelor și graficelor multi-dimensionale
  • Opțiunea de a analiza datele într-o analiză multi-segmentată, prin posibilitatea de a granula tabelele și graficele
  • Graficele personalizare te ajută să vezi rapid tendințele de evoluție și repetiția din date
  • Opțiunile avansate de filtrare și sortare permit filtrarea și segmentarea metricilor și sortarea acestora pe coloane multiple

Pentru mai multe detalii: http://j.mp/1MI9abC

Report Editor

0

Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Elena Dobre
Membru din 2015

· Postat 17 June 2015 / 16:49

Felicitari pentru articol, Oana! Eu m-am inregistrat de curand la GTM Fundamentals, curs in cadrul Analytics Academy. Uite aici link-ul : https://analyticsacademy.withgoogle.com/course05/preview

Mult succes!

0

    Oana Ciucă
    Membru din 2015

    · Postat 19 June 2015 / 13:53

    Bună Elena, mă bucur că îl găsești util! Îți mulțumesc frumos pentru link, mă înscriu și eu chiar acum 🙂
    Un weekend frumos!

    0
Oana Ciucă16 May 2015
0