vezi categorii 177 articole

Actualizari (Updates)

Una din noutățile oferite în ultima perioadă în cadrul platformei Google AdWords este posibilitatea de a personaliza anunțuri text cu informații în funcție de contextul căutarii.

Dacă până acum puteam insera cuvintele cheie direct în anunț, acum putem lua orice informații dorim dacă construim o bază de date care să le conțină. Această bază de date este urcată în AdWords și fiecare coloană a ei reprezintă un atribut.

Dacă vorbim de un site e-commerce, posibile atribuite pot fi: nume, cantitate, greutate, culoare, preț etc. Fiecare dintre aceste atribute pot fi inserate în mod dinamic direct în textul anunțurilor. Atribuirea elementelor din baza de date se poate face în funție de cuvânt cheie, ad-grup, campanie sau în funcție de timp.

Ora și data setată în dispozitivul utilizatorului poate influența textul pe care îl vede în anunț, dacă folosim, spre exemplu, funcția de numărătoare inversă. Această nouă funcție oferă posibilitatea de a informa utilizatorii exact cât timp mai este până la un anume eveniment. Poate fi vorba de un eveniment fizic, o dată-limită sau orice alt moment relevant.

Printre beneficiile folosirii unor asemenea anunțuri se numără:

  • relevanța crescută;
  • eliminarea nevoii de a mai construi zeci/sute de variații de anunțuri;
  • posibilitatea utilizării de chemări către acțiune folosind timpul actualizat la secundă;
  • statisticile de performanță ale anunțurilor nu sunt resetate de către modificările automate.

Noi am testat anunțuri cu numărătoare inversă și anunțuri în care am inserat prețul produselor dintr-o bază de date care conține doar două coloane: cuvântul cheie ales și prețul produsului definit de către cuvânt. Dar posibilitățile sunt mult mai multe.

Pentru a vedea câteva exemple, urmăriți clipul de prezentare oferit de Google de mai jos:

0

Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Alex Drăgan6 January 2015
0