fbpx
vezi categorii 181 articole

PAS CU PAS IN PPC MARKETING

Click-urile invalide dintr-o campanie Google AdWords sunt click-urile primite de la uneltele automate de click, boți sau alt software înșelător. Atunci când Google depistează click-uri invalide, acestea sunt filtrate automat din rapoartele tale astfel încât acestea nu-ți influențează statisticile. În plus, click-urile invalide nu sunt plătite, deci nu-ți afectează bugetul zilnic.Google consideră urmatoarele click-uri sau impresii ca fiind invalide: 

  • click-uri accidentale care nu au valoare precum al doilea click al unui dublu-click;
  • click-urile manuale date cu intenția de a-ți crește costul de promovare;
  • click-urile manuale date cu intenția de a crește profitul administratorilor de site-uri unde sunt afișate anunțurile tale;
  • click-uri sau impresii provenite de la unelte automate, boți sau alt software înșelător;
  • impresii menite să-ți reducă în mod artificial rata de click.

.
Google, printr-o metodă automatizată de detectare, reușește de cele mai multe ori să filtreze click-urile sau impresiile invalide. Totuși, dacă unele click-uri trec de acest filtru, ele sunt eliminate de Google prin detecția manuală. În momentul în care aceste click-uri sunt identificate, Google îți returnează banii pentru ele sub formă de credit. Poți vedea creditul pentru click-uri invalide în tab-ul Billing (Facturare) din Google AdWords sub denumirea de “invalid activity” (activitate nevalidă).

Invalid clicks 2
Poți vedea numărul de click-uri invalide primite de anunțurile tale la nivel de campanie adăugând coloanele cu indicatorii “invalid clicks” și “invalid click rate”. Pentru aceste click-uri nu ai plătit nimic, așadar ele nu-ți afectează în nici un fel statisticile la nivel de cont.

indicatori click-uri invalide 2
Atunci când primești click-uri invalide este posibil ca bugetul zilnic consumat să fie mai mare decât în mod normal cu toate că nu s-au efectuat modificări în campanie. Poți observa aceste schimbări setând afișarea statisticilor legate de cost pentru intervalul de “last 7 days” (ultimele 7 zile).


Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

2 Comments


Dorel
Membru din 2015

· Postat 24 May 2015 / 08:13

Interesant articol Andrei! Chiar l-am citit cu placere. Chiar daca avem experienta in domeniul SEO, tot mai avem de invatat si articole de genul acest sunt bine venite. Multumim!


    Andrei Bădeanu
    Membru din 2015

    · Postat 25 May 2015 / 07:08

    Salutare Dorel! Mulțumesc mult pentru feedback. Mă bucur de fiecare dată când văd că articolele noastre sunt apreciate. Te mai aștept la noi pe blog :). O zi plăcută!

Andrei Bădeanu22 July 2014
2