vezi categorii 177 articole

PAS CU PAS IN PPC MARKETING

Cea mai cunoscută rețea de socializare orientată spre mediul de afaceri, LinkedIn, are peste 1,3 milioane de utilizatori în România și peste 292 milioane la nivel global. Toți aceștia pot fi incluși în audiențe pentru campanii de marketing cu plata la clic, prin intermediul cărora se pot afișa anunțuri în cadrul platformei, dar și în rețeaua de site-uri partenere, LinkedIn Audience Network. Desigur, reach-ul disponibil pe LinkedIn este mult mai mic decât la rețelele oferite de Google sau Facebook, însă trebuie privit ca un canal cu o audiență foarte precisă, care oferă oportunitatea de a segmenta după titulatură, funcție, angajator, abilități și instituție de învățământ absolvită.

Având aceste informații despre audiența dumneavoastră, puteți identifica grupul de utilizatori potrivit pentru campanie cu ușurință. Spre exemplu, dacă doriți să comunicați un mesaj tuturor contabililor români de pe LinkedIn despre un nou instrument de contabilitate, este posibil să creați o audiență în care selectați locația România și categoria contabilitate. Sau, în loc de categorie, puteți alege titulatura de contabil. În primul caz, audiența va conține puțin peste 12000 de utilizatori, iar în al doilea caz aproximativ 3000. Pe lângă domeniul de activitate, poziția sau gradul este o altă modalitate foarte bună de segmentare. Puteți alege să comunicați doar cu Owners, Partners, Managers dacă vă gândiți la puterea lor de decizie, influență sau salariul mari sau puteți alege utilizatorii neplătiți. Pentru servicii B2B este bine să vă adresați administratorilor de firme din industria care vă interesează, iar pentru recrutare puteți alege exact nivelul de experiență și expertiză dorit combinând segmentarea după poziția în ierarhia companiei și segmentarea după abilități.

De asemenea, dacă doriți să angajați pe cineva de la o anume companie sau să îi vindeți servicii, puteți lista exact numele companiilor dorite sau puteți alege industria din care face parte. Aveți un produs potrivit pentru persoane cu anumite abilități unice? Sau oferiți un serviciu pentru absolvenții unui anumit tip de facultate? Puteți include sau exclude în audiență pe toate acestea, iar singura condiție pentru a porni o campanie este ca audiența să includă minim 1000 de membri.

Cel mai mare dezavantaj al canalului de promovare LinkedIn Ads este costul ridicat, motivul pentru care mulți marketeri îl evită. Pornind la drum cu o campanie pe LinkedIn, trebuie să fiți sigur că aveți alocat buget suficient pentru a atinge o relevanță statistică la nivel de reach și număr de clicuri. Cu o investiție zilnică minimă de 10 dolari pe campanie și un preț de licitație de minim 2 dolari pe clic, nu multe sunt companiile dispuse să-și asume riscul investiției într-o asemenea campanie. Astfel, este foarte important să aveți mereu în calcul obiectivul propus și să vă asigurați că puteți atinge un ROI pozitiv.

Așadar, înainte de a apela la LinkedIn Ads, trebuie să vă gândiți dacă puteți atinge o audiență potrivită pentru obiectivele dumneavoastră folosind tipurile de segmentare pe care le oferă platforma. Iar dacă doriți o estimare a audienței și a bugetului necesar, sau orice alte informații despre platforma de publicitate LinkedIn Ads, apelați la o agenție specializată.

0

Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Alex Drăgan16 June 2014
0