fbpx
vezi categorii 181 articole

Evenimente Marketing Online

Bună dimineața! Suntem bucuroși să vă transmitem cele mai noi discursuri inspiraționale despre lumea tehnologiei, în direct de la IMWorld 2018.

3 octombrie

Scena MarTech

Siri Børsum – Leader of Digital Transformation – Google

» 63% dintre utilizatorii de internet se așteaptă să fie ajutați de algoritmi sau inteligența artificială în alegere, bazat pe istoricul de achiziții.

» subestimăm, în general, impactul pe care telefoanele mobile l-au avut deja și-l vor mai avea în viețile noastre și în industrie. Marketerii au fost luați prin surprindere, fiind obligați să-și schimbe strategiile pentru a ajunge la acest nou tip de consumator.

 

Main Stage

Guillaume Guerrin – Head of Online & Mobile Research for Europe – Ipsos

» Prezintă un studiu despre digitalizarea pieței românești
» Românii, ca și majoritatea țărilor din studiu, supra-apreciază penetrarea telefonului mobil în viața de zi cu zi, suntem de abia la 60% în România, pe când percepția generală este aproape de 80%.
» Cum se descriu companiile (prin oamenii lor) în legătură cu maturitatea procesului de digitalizare: 16% sunt Digital Leaders; 21% sunt Digital Adopters; 30% sunt Digital Evaluators (îmbrățișează gradual transformarea digitală); 20% sunt Digital Followers (foarte puține investiții în digital) și 9% sunt Digital Laggards – nu au un plan de a investi în lumea digitală.

 

Digital & E-Commerce Stage

Adrian Alexandrescu – Managing partner, Interactions
Marketing Automation – More Personal Communication, Better Organization, Stronger Business

» Newsletterele trebuie personalizate in funcție de utilizator, nu folosiți același conținut pentru toți
» Taskurile repetitive pot fi lăsate în grija mașinilor, a softwareului specializat
» Conținutul de pe rețelele sociale ar fi mai bine refolosit în propriile platforme
» Faceți teste pe un eșantion mai mic și aplicați varianta mai bună asupra datelor complete
» Integrați CRM-ul cu email-ul, canalele de social media
» 7 șcenarii pentru automatizări: tracking pentru vizitatori, campanie pentru abandon la coșul de cumpărături, campanie de email pe bază de script (personalizare), conținut variabil în website, landing page pentru campanii, campanii pentru social media, identificarea ambasadorilor brandului.

Main Stage

Harald Burchardt – Chief Commercial Officer – Pure LiFi

» WiFi ajunge la capătul puterilor în legătură cu viteza și siguranța
» LiFi este internet pe bază de lumină, fie ea vizibilă sau infraroșie – invizibilă noastră
» LiFi este sigur, oferă o siguranță a datelor sporită pentru că nu poate trece de obiecte ne-transparente, este specializat pentru transferul datelor în aceeași încăpere
» Sistemul va putea fi integrat în orice sistem de iluminare casnic sau industrial

 

Pernilla Jonsson – Head of Ericsson Research Consumer & Industry Lab

» Există viață în afara telefoanelor 🙂
» Putem dezvolta o societate mai mult bazată pe petrecerea timpului liber, dacă timpul de lucru va fi mai mic (ca urmare a rezolvării problemelor logice pe bază de inteligență artificială)
» Realitatea virtuală va deveni la fel de prezentă ca fotografiatul și fotografiile
» Aproape toți cei care cred că vom avea autostrăzi aeriene pentru drone se te și că le vor cădea în cap. 39% sunt cei care cred că avem nevoie de culoare aeriene pentru drone.
» 56% din utilizatorii avansați pe internet așteaptă ca tehnologii noi în domeniul bateriilor să schimbe felul cum furnizăm energia aparatelor, de la telefoane la mașini electrice.

 

IT Ops Stage

Sameh Yamany – Chief Technology Officer – Viavi

» Sunt în dezvoltare noi tehnologii care ne vor ajuta să conectăm aparatele care au nevoie la viteze și latențe inimaginabil de mici. Latență de 1 milisecundă, adică atât cât se poate de aproape de instantaneu.
» Următorul pas după 5G va fi no-network, adică nu ne vom mai baza pe IP-uri pentru legarea sursei cu consumatorul resursei.

Andras Palfi – Data Scientist – BigStep

» Cum schimbă automatizarea „Data science” și „Machine Learning”?
» Cu software-ul potrivit, din doar câteva clickuri și cu sursele potrivite de date, poți organiza un model de machine learning potrivit pentru firma ta
» Featuretools
 este o librărie Python open source cu ajutorul căreia se poate automatiza modul de abordare a software-ului care se ocupă de partea de machine learning

 

Digital & E-Commerce Stage

Andrei Georgescu – Co-founder and Managing Director – White Image

» Despre ce greșeli tot facem în email marketing …
– Se folosesc prea multe tooluri concomitent, când cel mai potrivit ar fi să se folosească unul singur care poate face mai multe
*info* RTM – Recency, Frequency, Monetary value (citește mai mult)
– Lipsa programului de bun venit
– Retrimiterea campaniilor către userii care nu au deschis
– Trimiterea de comunicări cu un elemente greșite
– Trimiterea de prea multe emailuri. Pe termen scurt poți avea creștere, dar pe termen mediu și lung vei avea scădere de 10-15%. Și nu se mai poate corecta pe termen scurt.
– Doar un angajat sau doi știu / sunt responsabili cu procesele de automatizări
– Automatizarea doar a comunicărilor legate de interacțiunile din site. Neintegrând informații din procesele din offline, dacă sunt, se pierde din cifra de afaceri.

» De când a intrat în vigoare GDPR, volumul trimiterilor prin White Image a scăzut cu 20%.

 

Andra Georgescu – Co-founder Hey Be Well

» Un start-up care lucrează să integreze datele colectate de wearables în procesele uzuale de sănătate, împreună cu doctorii. Ceasul smart îți poate purta de grijă și trimite datele celui care știe să le interpreteze. Momentan doar în experiorul României, în Statele Unite, California.

 

Victor Racariu – General Manager – Glovo

» Cook Room by Glovo – un viitor spațiu de co-cooking (co-working pentru firme producătoare de mâncare)
» Cresc puternic, dar sunt încă mici. Marii retaileri internaționali au concurență pe acest serviciu

4 octombrie

Scena MarTech

 

John Formica – “Ex-Disney Guy”

» Cum poți oferi clienților ceea ce vor cu adevărat?
– Încredere în serviciile tale
– Răspunde repede cerințelor lor și dorește cu adevărat pentru firma ta să descopere ceea ce vor clienții cu adevărat
– Fă drumul ușor pentru fiecare client în parte
– Atenție personalizată. De exemplu, un telefon către fiecare pentru lămuriri sau mulțumiri, nu la ocazii speciale.
» Orice ai început, te vei simți cel mai bine atunci când îl duci la capăt și apoi încerci să îl și îmbunătățești față de planul inițial.

Claire Trévien – Marketing Consultant

Business-to-Business nu trebuie să însemne boring-to-boring

» Ar fi bine să ai curaj să ieși din tipare, și să te adresezi oamenilor din spatele businessului
» Alege o nișă dintre posibilii clienți și comunică mai multe despre acea nișă. Alege exemple pline de viață, cum ar fi legăturile cu evenimente, filme, orice element ușor de recunoscut și important.

Hicham ZaraketEx – Facebook and Founder of The Rocket Marketing

» Suntem într-o „închisoare socială” dacă urmărim link-uri și comentarii
» Creșterea afacerii se face cu Facebook Ads, bine targetate
» Utilizatorii care dau ușor Like multor postări ajung să fie mai scumpi decât cei care ar fi dispuși să cumpere serviciul sau produsul pe care îl vinzi
» Folosește campanie de brand awareness în loc de Likes, și Facebook va alege utilizatorii care sunt predispuși să fie atenți și să rețină brandul tău
» Dacă ai datele utilizatorilor le poți refolosi cu ajutorul „Custom Audiences” doar uploadând fișierul în platformă
» Ce e foarte util la „lookalike audience” este că această audiență continuă să se împrospăteze, să se adauge utilizatori noi pe parcursul campaniei.

Dan Steinman – General Manager – GainSight

» Tehnologia de una singură nu face transformarea serviciilor tale. Trebuie să ai în minte clientul când alegi tehnologia
» Puterea revine mai mult clientului, în cazul unui software-as-a-service
» Ca să reușești, ai face bine să fi „obsedat” de succesul clienților, care este o adevărată filozofie și nu același lucru cu suportul pentru clienți
» Modelul de afacere unde clientul plătește de fiecare dată când folosește produsul este cel mai răspândit acum, față de modelul vechi de business, unde oamenii de vânzări aveau un rol foarte important în vânzarea și colectarea banilor dintr-o bucată
» Astfel s-a ajuns în cele mai avansate firme ca majoritatea venitului să fie stabil, din plățile lunare, și nu din partea clienților noi.

Ben Urbain – CEO & Founder – Glossy.tv

» Nu îmi place definiția de dicționar a brandingului. După mine, brandul este ceea ce spun alți oameni despre mine atunci când nu sunt în cameră. La fel și pentru firme.
» Brandurile au devenit icoane – imagini pe care ni le dorim pe haine
» Prin alegerea brandingului potrivit, poți ajunge o companie legendară. Branding trebuie făcut din minutul 1, permanent
» Dacă brandul nu e bun, marketingul nu va funcționa

Jon Mowat – Managing Director – Hurricane Media

» Viitorul e video, și asta se vede deja de câțiva ani. Dintre persoanele care recepționează informații, doar 10% se reține citind, pe când 90% văzând
» Două motive pentru care video e așa de bun? 1. Se mișcă! 2. Oamenii funcționează și reacționează cu regularitate la dopamină, un element chimic creat de corp și folosit de creier.

» Clasificarea videourilor pe YouTube

Hero – cele din prim plan, big stunt
Hub – video pe care le vezi în fiecare zi, cu regularitate
Hygene – video how to, care se caută în fiecare zi

O altă denumire, pe care o folosesc la Hurricane Media ar fi ”Go!”, content echivalentul unui call to action care împinge clientul către achiziție cu mai mare rapiditate. Dar YouTube nu are în acest momen un astfel de sistem pentru o astfel de monetizare.

» Un singur tip de video nu îți va rezolva toate problemele. Definește problemele și fă videoclipuri mai mici pentru fiecare în parte. Trebuie să fie cât se poate de concis. Răbdarea fiecărui vizitator online e din ce în ce mai scurtă.


Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Cosmin Stroe3 October 2018
0