fbpx
vezi categorii 181 articole

Actualizari (Updates)

Disponibile și în România, deja am început sa folosim noile extensii de anunțuri numite Callout Extensions (text de înștiințare suplimentar). Iată cum arată:

Extensie noua

Alături de extensie de locație, apel și sitelinks, acum avem disponibil încă un rând de text în anunțuri pentru a-l umple cu informații suplimentare sau chemări către acțiune convingătoare. Aceste mici bucăți de text descriptiv de maxim 25 de caractere sunt afișate sub cea de-a doua linie de text descriptiv în anunțuri. Ce mai putem face cu ele:

  • putem lista avantaje ale produselor/serviciilor promovate
  • putem ieși în evidență cu ceea ce oferă unicitate site-ului
  • ne permit să anunțăm oferte sau promoții speciale
  • le putem seta la nivel de campanie sau grup de anunțuri
  • putem vedea statistici legate de performanța anunțurilor în care apar
  • le putem seta separat în funcție de device: cu sau fără preferință pentru dispozitive mobile
  • le putem programa să pornească sau să se oprească automat
  • le putem folosi ca sprijin pentru textul anunțurilor pentru a atrage mai multe clicuri.

Spre deosebire de sitelinks, callout extensions nu au link. Ele nu costă nimic în plus la afișare sau clic și sunt disponibile doar pentru anunțuri în rețeaua de căutare Google.

Chiar dacă impactul lor nu este mare, cu siguranță pot avea un efect pozitiv pe termen lung asupra performanței campaniilor. Momentan, ele pot fi văzute ca un avantaj în fața concurenței care poate că nu este la curent cu noile funcții oferite de Google Adwords.


Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Alex Drăgan9 September 2014
0