fbpx
vezi categorii 181 articole

Evenimente Marketing Online

Am fost prezenți în acest an la Mobifest, locul de întâlnire al oamenilor de marketing si un adevarat forum de mobile marketing. Am aflat informatii utile și ne-am bucurat că Germina, parte din echipa WebDigital, a susținut prezentarea “Mobile app marketing” în panel-ul dedicat strategiilor în PPC marketing.

Noutatea cea mai discutată a fost live-ul introdus de Facebook. S-au prezentat comparații între serviciul de livestream Facebook și cele premergatoare lui: Periscope, Meerkat, YouTube live streaming.

Pentru a face un live eficient s-au enunțat următoarele:

  • anunță din timp evenimentul;
  • cele care au o durată mai lungă, spre 10 minute, au o rată de engagement mai bună;
  • bineințeles, știi că Facebook prioritizează livestream-ul în newsfeed.

Ca studiu de caz, la Fashion Days, 50% dintre comenzi vin din aplicație. Poate asta nu pare cine stie ce la prima vedere, dar dacă o vezi de la alt nivel și te gândești că un magazin online primește jumătate dintre comenzi pe aplicație parcă îți dă de gândit cu privire la utilitatea de a avea o aplicație pentru un magazin online.

Tot despre aplicații, s-a discutat dacă ajută într-adevăr să dai un discount sau un beneficiu utilizatorului care instalează aplicația pentru că unii din aceștia ar putea instala aplicatia doar pentru acest lucru și apoi să o folosească foarte rar sau deloc. Răspunsul a fost foarte interesant și anume că doar prin faptul ca vede aplicația în meniul telefonului, acesta poate lucra ca brand awareness.

Când îți faci o aplicație, e important să te gândești dacă utilizatorii sunt dispuși să plătească o aplicație și care sunt sursele principale de revenue alături de cele secundare. Dacă a plăti pentru descărcarea aplicației e o sursă secundară și e ceea ce impiedică mai mulți utilizatori să o folosească, poți să lași descărcarea să fie în mod gratuit bucurându-te de celelalte beneficii pe care ți le aduce faptul că utilizatorii folosesc aplicația.

Iată o statistică interesantă pe industrii și care e rata de conversie de pe diverse device-uri:

Online from pc/laptop

  • Clothing – 39%
  • Phones/Telecommunication – 39%
  • Electronics/eletrica/IT – 34%

Online from smartphones

  • Clothing – 41%
  • Phones/Telecommunication – 17%
  • Electronics/eletrica/IT – 29%

La această ediție am fost prezenți pe scena panel-ului dedicat PPC marketing-ului. Colega noastră, Germina ne spune cum a fost:

“In primul rand ma bucur foarte mult ca am avut oportunitatea sa prezint in cadrul celei de a noua editie a Mobifest, a fost un pas important pentru mine. Trebuie sa recunosc ca am avut emotii mari inainte de eveniment, fiind cel mai tanar speaker dintre colegii mei din cadrul conferintei, dar faptul ca echipa WebDigital a crezut in mine chiar de la inceputul carierei mele in ppc marketing m-a incurajat si m-a ambitionat sa ma autodepasesc si sa ma ridic la nivelul asteptarilor. Pentru asta le multumesc, a fost e experienta foarte placuta, emotiile au disparut repede pe parcursul prezentarii. Am vorbit despre tipurile de campanii si strategiile pe care le poti aplica pentru a promova cu succes aplicatiile mobile prin Google AdWords si Facebook Ads. Asadar, daca sunteti curiosi care sunt acestea va invit sa aruncati un ochi pe prezentarea mea sau sa vizionati filmarea live a prezentarii mele pe care au surpris-o colegii mei in cadrul evenimentului. Sper sa va ofere insight-uri si continut de interes pentru voi.”

Acestea fiind zise, vă încurajăm să profitați de evenimentele următoare din industria de digital marketing și nu numai. Să ne vedem cu bine!

 


Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Alina Ciotârnel21 April 2016
0