PAS CU PAS IN PPC MARKETING
Dacă data trecută am vorbit despre Shared Buget și particularitățile acestei funcții, astăzi vom discuta despre o altă opțiune ce poate fi accesată din Shared Library, și anume Shared Lists.
Pe lângă opțiunea de a seta un buget comun pentru toate campaniile tale, tab-ul Shared Library din AdWords îți oferă opțiunea de a crea liste de cuvinte cheie negative sau placement-uri (site-uri și pagini web) pe care să le aplici campaniilor tale. Aceste liste pot fi aplicate tuturor campaniilor sau doar pentru o parte dintre acestea.
Listele de cuvinte cheie negative se folosesc în cazul campaniilor care rulează în GSN (Google Search Network) și sunt perfecte pentru excluderea multiplelor cuvinte cheie pentru care nu vrei să se afișeze anunțurile tale. Poți crea un număr maxim de 20 de liste, fiecare dintre acestea putând conține până la 5000 de cuvinte cheie negative.
Listele de placement-uri excluse se folosesc în cazul campaniilor care rulează în GDN (Google Display Network). Aceste liste sunt de folos în cazul site-urilor unde anunțurile tale nu dau rezultate. Poți crea o listă cu aceste site-uri sau doar cu anumite pagini dintr-un site și le poți aplica simultan tuturor campaniilor tale.
Listele de cuvinte cheie negative sau placement-uri pot fi modificate sau șterse în orice moment. Li se pot adăuga sau înlătura cuvinte cheie noi sau site-uri oricând. De asemenea, ele pot fi atribuite unor campanii noi sau pot fi excluse din campaniile existente.
Aceste liste comune (Shared Lists) sunt de folos în cazul conturilor AdWords care se află într-o continuă creștere. Atunci când vrei să adaugi aceleași cuvinte cheie negative sau placement-uri noi pentru mai multe campanii din contul AdWords poți folosi aceste liste.
Utilizându-le vei reuși să scutești timp și să te concentrezi asupra altor aspecte ale campaniilor tale!