Actualizari (Updates)
Facebook devine din ce în ce mai accesibil ca platformă de promovare a reclamelor tip video. De data aceasta ne oferă posibilitatea de a crea un video de câteva secunde alăturând pozele noastre preferate.
Vorbim despre opţiunea “Slideshow”. Se pot selecta până la 7 imagini pentru a crea un video care durează între 3 şi 15 secunde.
Acest tip de anunţ poate fi folosit în campanii precum: clicks to website, video views, website conversions, sponsored, likes, mobile app installs şi mobile app engagement. Ele se pot afişa inclusiv pe Instagram, ceea ce ne arată din nou importanţa pe care trebuie să o acordăm reţelei sociale ultim mentionate.
Valoarea adăugată pe care o aduce Slideshow pentru advertiseri şi utilizatori constă în faptul că:
- anunţurile pot fi afişate pe orice device, inclusiv smartphones, tablete;
- consumă mai puţine date comparativ cu un video, reducând timpul de încărcare şi costurile de date mobile pentru consumator;
- este o oportunitate de promovare a business-urilor ce nu au buget pentru creaţie sau achiziţie de conţinut video;
- oferă un format adaptabil pentru orice brand care vrea să-şi spună povestea într-un mod convingător şi atractiv, folosindu-se de materiale creative deja create.
Pentru cele mai bune rezultate, asigură-te că folosești cele mai bune imagini, care să aibă aceași dimensiune (ideal ar fi să se încadreze în 1280 x 720 pixeli sau cu un ratio de 16:9 sau 4:3). Dacă se apelează la dimensiuni diferite, sistemul va redimensiona automat fișierele în formatul pătrat.
Spor la creat campanii interesante!:)