fbpx
vezi categorii 181 articole

Evenimente Marketing Online

”Cum a fost la TeCOMM Iași, Dragoș?”. Aceasta este prima întrebare pe care a primit-o Dragoș Smeu vineri când a ajuns la birou.

În timpul evenimentului îmi trimitea poze în care ori erau surprinse diverse informații din slide-urile speakerilor, ori participanții din sală pe fețele cărora puteai observa foarte repede concentrarea și interesul.

Mina participanților te făcea să te întrebi fără doar și poate ce se prezintă, ce explică speakerii. Cel puțin acesta a fost impactul asupra mea. În consecință am decis să îi răpesc 30 minute din timpul său pentru un mini interviu.

Eu: ”Bună Dragoș, te rog să îmi povestești despre cum ți s-a părut evenimentul din rândul speakerilor?”

Dragoș: ”Au fost 100 de oameni prezenți la eveniment, lucru care a rezultat într-o mulțime de întrebări pentru toți speakerii. A fost captivant!

Publicul a fost format din foarte multe persoane care voiau să învețe cum să facă lucruri, pe principiul DYI (do it yourself). Erau și afaceri mari, însă majoritatea erau magazine online la început de drum care erau interesate cum să facă anumite lucruri, nu ce să ceară de la o agenție.

Chiar dacă tema a fost una provocatoare din perspectiva magazinelor online ce urmăresc un ROI imediat, aceștia au fost deschiși și au îmbrățișat ideile. Am vorbit despre cum crești notorietatea, cum aduci vizitatori noi pe site și cum ar trebui să aloci bugetul și către alte campanii de promovare.”

Eu: ”A fost vreo întrebare care ți s-a părut interesantă, al cărei răspuns ai vrea să îl transmiți mai departe către audiența noastră?”

Dragoș: ”Întrebarea care mi-a rămas în minte, a fost una care m-a bucurat foarte mult. După ce am vorbit despre strategiile de PPC (AdWords, Facebook, Youtube), a venit întrebarea <Dar despre LinkedIn nimic?>.

Este îmbucurător că oamenii sunt deschiși și spre alte forme de advertising precum LinkedIn.

Răspunsul pe care l-am dat: LinkedIn poate că nu este cea mai potrivită strategie de PPC Marketing pentru magazinele online. Această opțiune se pretează mai de grabă pentru magazinele online nișate, care vând produse premium, de la o anumită marjă în sus, astfel încât să renteze investiția în campaniile de LinkedIn. Aici costul pe click este cuprins între 2-4$.”

Eu: ”Cum ți s-a părut evenimentul din perspectiva unui participant?”

Dragoș: “Ca participant am aflat multe lucruri, mai ales la partea de offline.

Au fost în total 8 prezentări care au cuprins foarte multe informații. Toate prezentările au cuprins învățături practice, începând de la partea de migrare a unui magazin din offline în online, informații legate de curierat, strategie, planificare, stocuri  ș.a.m.d. până la facturi.

Din punct de vedere al prezentărilor ce țin de online s-a discutat despre optimizarea conversiei, strategii de PPC Marketing, cum poți crește și mai mult rata de conversie pe care o ai pe site, strategii din zona de mobile.

Prezentările au acoperit cam toate întrebările posibile pe care le-ar avea un antreprenor la început de drum. Aproximativ 400 de slideuri pline de informații practice.

Eu: ”Cum a fost partea de networking?”

Dragoș: ”M-am întâlnit cu mai multe tipuri de public. Mi-a făcut plăcere să îi revăd pe o parte din studenții de la Online Marketing Academy, m-am întâlnit cu specialiști din domeniu care activează pe piața din Iași și m-am întâlnit chiar și cu câțiva clienți.”

Concluzia la care am ajuns în urma acestui interviu este că speakerii au fost de calibru, iar informațiile pe care aceștia le-au împărtășit cu publicul au fost de calitate. De unde și mina concentrată a participanților.

TeCOMM Iași a fost la prima ediția în acest an, iar modul de desfășurare a lucrurilor este cât se poate de promițător! La cât mai multe astfel de evenimente! 🙂


Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Oana Ciucă14 November 2014
0