vezi categorii 181 articole

Evenimente Marketing Online

Finalul de an 2020 nu a ramas fara surprize placute pentru echipa WebDigital. Am fost foarte entuziasmati ca la inceput de Decembrie sa inscriem 2 proiecte, la 4 categorii in cadrul ultimei la competitii de digital marketing din acest an, dar printre cele mai recunoscute de pe piata locala IAB Mixx Awards.

IAB MIXX AWARDS (Marketing and Interactive Excellence Awards) este singura competitie internationala 100% digitala desfasurata in România de catre asociatia industriei – o organizatie impartiala si lansata de standarde recunoscute la nivel mondial. Premiile IAB MIXX ofera expunere internationala in alte tari in care IAB este activ!

Premiile IAB MIXX recunosc excelenta marketingului digital in campaniile cross-media. Aceasta inseamna ca fiecare aspect al campaniei este important: strategie, executie, media, rezultate, rentabilitate si creativitate. Numai cele mai bune campanii digitale vor castiga un premiu MIXX! De asemenea, lucrarea castigatoare a premiului IAB MIXX inspira, educa si ofera cele mai bune practici pentru piata cu privire la puterea de a construi branduri cu ajutorul mediului digital.

Echipa WebDigital a avut 3 nominalizari in cadrul competitiei desfasurate in Decembrie 2020 la 2 categorii diferite:

Doua nominalizari la categoria Best Search Advertising Campaign cu proiectele: DualStore – Over 3500% ROAS si Videnov – x10 Revenue & x3 ROAS 

O nominalizare la categoria Most Effective campaign cu proiectul DualStore – Over 3500% ROAS.

La aceste categorii am participat alaturi de agentii precum Publicis, Data Revolt, Friends TBWA si proiecte precum Penny, Orange si Lay’s.

Nici premiul nu s-a lasat mult asteptat deoarece echipa noastra a castigat locul 1 la categoria Best Search Advertising Campaign cu proiectul WebDigital & DualStore – Over 3500% ROAS.

Proiectul DualStore a intrat in portofoliul WebDigital in plina pandemie de SARS-CoV-2. Proiectul a venit cu niste obiective indraznete de crestere a vanzarilor si de rentabilitate, obiectivele fiind de a tripla veniturile din campaniile de performance marketing si in acelasi timp de a mentine un ROAS de 2000%. Rezultatele au depasit atat asteptarile noastre cat si ale clientului nostru, reusind sa crestem de mai bine de 4 ori veniturile magazinului mentinand un ROAS excelent de 3527% prin combinarea mai multor tipuri de tactici, de la Google Shopping Ads, la Google Search (DSA, SKAGS si Keyword Based Ads) si Google Display Ads (Dynamic, Smart & Classic).

Vom detalia mai jos principalele elemente privind abordarea, implementarile realizate, mixul de tactici aplicat si mai ales rezultatele obtinute.

  • Google scripts – am folosit o serie de scripturi care sa limiteze irosirea bugetului cand apar erori, probleme cu facturarea si overdelivery.

  • Feed Management – cu ajutorul instrumentelor interne am corectat si optimizat feed-ul de produse, ajustand titlurile si descrierile, adaugand parametrii importanti pentru a ajuta sistemul sa livreze produsele mai bine in zona de listare produse Google Shopping.

In felul acesta am facut posibila livrarea eficienta atat a campaniilor Google shopping cat si a celorlalte campanii care se bazeaza pe feed-ul de produse.

Exemplu de afisare in sectiune de listare produse (Google Shopping)

Exemplu de afisare Google Search

Data-Driven atribution Model + smart Bidding au dat roade in a tine parametrii de profitabilitate sub control si in a livra campaniile catre persoanele care sunt cele mai predispuse sa achizitioneze produsele magazinului online

Rezultatele au venit rapid, ceea ce ne-a aratat faptul că strategia noastra functiona in parametrii normali, asa ca am continuat planul nostru de optimizare. După prima luna de gestionare si optimizare a campaniei, am reusit sa atingem un cost de vânzare de 2,9% si un ROAS de 3527%.

WebDigital a reusit in anul 2020 sa ajunga in finalele a 3 competitii internationale si a unei competitii locale. Am reusit sa fim nominalizati de 6 ori si sa castigam locul 1 la 3 dintre competitii cu 3 proiecte diferite.

0

Adauga un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Mihai Alexandru Andrei22 December 2020
0